شناسهٔ خبر: 41371526 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در سه مقطع زمانی اجرایی می‌شود

مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه مبتنی بر هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نهادهای انقلابی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دبیرخانه نهضت کمک مومنانه به مناسبت آغاز مرحله دوم برگزاری رزمایش کمک مومنانه بیانیه ای منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: 

در ادامه مرحله اول نهضت کمک مومنانه که رضایت مقام عظمای ولایت را به همراه داشت و موجب همدلی بین نهادها،دستگاه ها و آحاد مردم گردید و با حضور پرشور و گسترده قاطبه مردم انقلابی ،مومن و نیکوکار موج عزت،قدرت و همبستگی را در کمک به نیازمندان و محرومین جامعه ایجاد کرد.

براساس تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و با عنایت به وضعیت موجود کشور و بروز ویروس منحوس کرونا که موجب خسارت به بخش هایی از معیشت مردم و اقتصاد مردم گردید و با عنایت به فرامین ولی امر مسلمین جهان مبنی بر استمرار نهضت کمک مومنانه و تعاون و احسان در جامعه (مورخ 99/4/22)،مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه مبتنی بر هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت های نهادهای انقلابی و حاکمیتی،دستگاه ها و به ویژه مردم عزیز ایران اسلامی و همچنین نقش آفرینی حداکثری رده های بسیج و پایگاه های مقاومت خواهر و برادر گروه های جهادی بسیج و... با با تمرکز بر سه مقطع زمانی از عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر شروع شده است؛

فعالیت هیئات مذهبی، موکب ها، آشپزخانه ها، مساجد، صندوق های قرض الحسنه، خادمین الشهدا و... و استفاده از نذورات،قربانی ها،اطعام، اربعین، حجاج و...در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم عزیز و تهیه بسته های معیشتی ،لوازم التحریر،کیف و کفش، اجاره بها، اشتغال زا و... در کنار خدمات تخصصی اقشار بسیج انجام خواهد شد.

امید است با مشارکت همه نهادها و مردم در این امر خداپسندانه ضمن لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت بتوانیم شاهد خلق حماسه ای دیگر توسط مردم عزیز ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما