شناسهٔ خبر: 41368350 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران خبر داد:

ناظران مجمع نمایندگان استان تهران و کمیته‌های استانی انتخاب شدند

تهران- ایرنا- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از انتخاب ناظران این مجمع و کمیته‌های استانی در جلسه امروز این مجمع خبر داد.

صاحب‌خبر -

«علی خضریان» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره نشست مجمع نمایندگان استان تهران گفت: این نشست به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در محل کمیسیون تلفیق مجلس با حضور اعضای مجمع برگزار شد.  در این نشست ناظران مجلس از میان نمایندگان استان تهران در شورای برنامه‌ریزی و توسعه، هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات، شورای معادن، شورای فرهنگ عمومی، کمیته هماهنگی اشتغال و شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی استان انتخاب شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران، افزود: غلامحسین رضوانی و اقبال شاکری به عنوان ناظران مجلس در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران، مهدی شریفیان و حسن نوروزی به عنوان ناظران مجلس در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان تهران، فرهاد بشیری و مجتبی توانگر به عنوان ناظران مجلس در شورای معادن استان تهران انتخاب شدند.

خضریان تصریح کرد:  زهره سادات لاجوردی نیز به عنوان ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی، روح‌الله ایزدخواه به عنوان نماینده ناظر در مجلس در کمیته هماهنگی اشتغال استان و سیدعلی یزدی خواه به عنوان نماینده ناظر در شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و آموزشگاه‌های علمی آزاد شهر تهران و استان تهران انتخاب شدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم، افزود: همچنین در این نشست تعدادی از اعضای مجمع گزارشی از دیدارهای مردمی و بازدید از مناطق و محله‌های استان و پیگیری‌های انجام شده را ارائه کردند.

نظر شما