شناسهٔ خبر: 41367945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز محدودیت‌های ترافیکی مقابله با کرونا در اندیمشک

فرماندار اندیمشک از آغاز محدودیت های ترافیکی مقابله با بیماری کرونا ویروس در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: با توجه به استمرار وضعیت قرمز این شهرستان در شیوع بیماری کرونا، اجرای طرح محدودیت ترافیکی در نشست شورای تامین اندیمشک و ستاد مقابله با کرونا تصویب گردید.

 او با بیان اینکه ورود و خروج شهرستان فقط از میدان آزادگان امکان پذیر است افزود: تمهیدات لازم برای استقرار گروه‌های راهنما در مسیر‌های مختلف انجام شده است و برگزاری مراسم عروسی و عزا و تجمع‌های پرخطر یکی از عوامل اصلی شیوع ویروس کرونا در شهرستان بود که تدابیر لازم برای مقابله با تجمع‌های پرخطر اندیشیده شد.

جهانگیری با اشاره اجرای طرح‌های مختلف برای مقابله با کرونا در اندیمشک بیان داشت: اجرای طرح‌های ضدعفونی به صورت مستمر در محیط ادارات و اماکن عمومی، اجرای غربالگری در ورودی ادارات پرتردد و اجرای سازوکار جدید برای نظارت بر بیماران قرنطینه ای، انجام شده است.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: بازرسی‌ها از اصناف شهرستان تشدید شده است و ضمن برخورد با متخلفان، واحد‌های متخلف نیز پلمب می‌شوند؛ همچنین در زمینه خدمات رسانی بهتر به بیماران، کادر درمان تقویت و تخت‌های جدید آی سی یو به بیمارستان افزوده شد.

 این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه شهرستان یک بیمارستان دارد، برنامه ریزی برای افتتاح بیمارستان بخش الوار گرمسیری در شهریورماه انجام شده است ضمن اینکه احداث بیمارستان جدید اندیمشک نیز شتاب می‌گیرد.

انتهای پیام/م

نظر شما