شناسهٔ خبر: 41365831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

رد و بدل کردن اتهامات میان نتانیاهو و گانتس درخصوص شکست در رویارویی با کرونا

صاحب‌خبر -

شفقنا- با شکست دولت رژیم صهیونیستی در رویارویی با ویروس کرونا و نیز تشدید اعتراضات علیه نتانیاهو؛ تنش‌ها میان نخست وزیر این رژیم با وزیر جنگ آن بیشتر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از العربی الجدید، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که اتهام‌هایی از سوی ائتلاف آبی-سفید و رهبر آن بنی گانتس از زبان منابع عالی رتبه در این حزب مطرح شده و آنها نتانیاهو را به این امر متهم کردند که از آنجا که اصرار دارد با تکروی امور را اداره کرده و به ارتش و وزارت جنگ اختیار مسئولیت مقابله با کرونا را نمی‌دهد، او مسئول شکست دولت در رویارویی با کورنا است.

در مقابل، هاآرتص از یک منبع عالی رتبه در لیکود نقل کرد که نتانیاهو از گانتس و حزب وی خشمگین است، چراکه به عقیده وی، آنها به صورت عامدانه و برای مسائل گروهی و سیاسی خود، گام‌های مطلوب جهت توقف کرونا و نجات جان‌ها را ناکام گذاشته‌اند.

این منبع «گانتس و حزبش را به بی مسئولیتی متهم کرد که یقیناً به بستن کامل اسرائیل منجر می‌شود و ضررهای اقتصادی بسیاری را به آن متحمل می‌کند».

پیشتر هزاران تن از شهروندان اسرائیلی با تظاهرات مقابل منزل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل استعفای وی از این سمت را خواستار شدند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد این تظاهرات سه شنبه شب در قدس اشغالی و تل‌آویو برگزار شد و شرکت کنندگان در آن استعفای بنیامین نتاینیاهو را که به فساد متهم است، خواستار شدند.

خبر را در العربی الجدید می‌توانید ببینید.

نظر شما