شناسهٔ خبر: 41359922 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

آخرین جزئیات از دو تصادف فوتی در تهران

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب، آخرین جزئیات از دو تصادف فوتی در تهران را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک به نقل از  میزان، سرهنگ احسان مومنی گفت: ساعت ۰۲:۴۰ بامداد امروز، یک دستگاه سواری پژو پارس در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی در حال حرکت بوده که به علت تخطی از سرعت و عدم توجه به جلو با موانع فیزیکی محوطه کارگاهی برخورد و پس از ورود به محوطه کارگاهی با احدی از کارگران برخورد و پس از طی مسافت حدوداً ۸۰۰ متر به سمت راست منحرف و با جدول حاشیه بزرگراه برخورد و با ۲ اصله درخت برخورد که باعث واژگونی پژو پارس می‌گردد.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راننده فردی مذکر حدوداً ۳۰ ساله در محل فوت و سرنشین فردی موُنث حدوداً ۳۰ ساله مصدوم و همچنین یک نفر کارگر مصدوم میگردند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل میشوند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب افزود: رانندگان به هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و در طول مسیر به تابلو و علائم توجه نمایند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می‌گردد مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، صحبت کردند با سرنشینان و... خودداری نمایند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پیمانکاران که در سطح معابر شهری مشغول فعالیت هستند از علائم و تجهیزات ایمنی کافی استفاده نمایند تا شاهد چنین حوادثی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

فوت راننده پژوی پارک شده

سرهنگ مومنی گفت: ساعت ۱۶:۰۰ روز سه شنبه، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان زیر پل اتوبان تهران_کرج یک دستگاه سواری جک در حال حرکت بوده که با یک دستگاه سواری پژو پارس که در منتهی الیه سمت راست پارک بوده و راننده به صورت پیاده در قسمت جلو خودرو ایستاده بوده برخورد که در اثر شدت ضربه راننده سواری پژو پارس در محل حادثه فوت می‌کند.

وی توصیه کرد: رانندگان به هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می‌گردد مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، صحبت کردند با سرنشینان و... خودداری نمایند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: رانندگان در هنگام خرابی وسیله نقلیه و توقف اضطراری در معابر بزرگراهی تلاش کنند وسیله نقلیه را از سطح محور بزرگراهی خارج نمایند و در پهلوگاه‌ها توقف دهند و در قسمت عقب وسیله نقلیه با فاصله مناسب علائم هشدار دهنده قرار دهند و راننده از وسیله نقلیه فاصله گرفته و در محل امنی بایستد و تقاضای کمک از شرکت‌های امداد خودرو جهت انتقال خودرو را نماید تا شاهد چنین حوادثی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

نظر شما