شناسهٔ خبر: 41355155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماز جمعه برای دومین هفته متوالی در ایلام اقامه نمی‌شود

ایلام - ایرنا - مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: با توجه به تصمیم‌های اتخاذ شده در ستاد استانی مبارزه با کرونا و تداوم وضعیت قرمز در استان و لزوم همکاری عمومی در جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس، آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته در هیچ یک از مناطق این استان اقامه نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدصادق پیمایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز برای استان به دلیل شیوع کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و ضرورت حفظ سلامت جامعه، نماز جمعه این هفته در سراسر استان لغو شده است.

وی یادآور شد: هفته گذشته نیز با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز کرونا برگزاری نماز جمعه لغو شد اما تا پیش از آن، نماز جمعه در شهرستان‌های با وضعیت سفید برگزار می‌شد.

وی به عموم مردم استان توصیه کرد: در کنار رعایت  اصول بهداشتی نظیر ماسک زدن و  و سایر موازین بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی  با تضرع به درگاه الهی و استمداد از قدرت بی‌نهایت ذات باری‌تعالی و توسل به ائمه اطهار(ع) بویژه حضرت ولی عصر(عج) نقش معنوی و تاثیرگذار خود را در رفع این بلای عالم‌گیر ایفا کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت مردم زنجیره کرونا قطع و این بیماری ریشه‌کن شود.

نظر شما