شناسهٔ خبر: 41354806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم کوتاه هنرمند اردبیلی به جشنواره جهانی آوانکا پرتغال راه یافت

اردبیل - ایرنا - فیلم کوتاه "سایه‌های سنگین کلاغ" به نویسندگی و کارگردانی بهنام اسداللهی هنرمند اردبیلی به بیست و چهارمین جشنواره جهانی فیلم "آوانکا" پرتغال راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، موضوع فیلم کوتاه "سایه‌های سنگین کلاغ" جنگ و صلح است و پیش از این در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی از جمله فیلم کوتاه تهران، استارت باکو، گاتفست جامائیکا و filmsaaz  هندوستان حضور داشته و مورد نقد و نمایش قرار گرفته است.

جشنواره فیلم آوانکای پرتغال محل تلاقی سینما، تلویزیون، ویدئو و مولتی‌مدیا و همچنین به عنوان مکانی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی که توسط شخصیت‌هایی از دنیای سینما برگزار می‌شود، به شمار می‌آید.

این جشنواره تنها جشنواره‌ای است که با دغدغه خاص نمایش بهترین تولیدات جهان در هر بخش را طراحی می‌نماید.

پیگیری چشم‌انداز جهانی، امکانات و ویژگی‌های معاصر سینما، تلویزیون، ویدئو و مولتی‌مدیا از جمله اهداف این جشنواره بوده و از یکم تا پنجم مردادماه امسال به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

بهنام اسداللهی ،هنرمند اردبیلی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۷ با دستیاری در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی آغاز کرده است.

وی که پیش از این به عنوان صدابردار و صداگذار با پروژه‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای متعدد برون‌مرزی و شبکه‌های ملی همکاری داشته در کارنامه هنری خود کارگردانی یک انیمیشن و سه کار کوتاه داستانی را دارد.

این هنرمند اردبیلی در جشنواره‌های بین‌المللی متعددی حضور داشته و موفق به کسب جوایز شده است.

نظر شما