شناسهٔ خبر: 41353813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار مازندران در جلسه شورای معاونین بهزیستی مازندران؛

اقدامات بهزیستی مازندران در مقابله با کرونا ستودنی است

استاندار مازندران گفت:اداره کل بهزیستی استان در بحث کنترل و مدیریت شیوع ویروس کرونا در جمعیت تحت پوشش خود کار بسیار مهم و با ارزشی انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان مازندران با حضور احمد حسین زادگان،استاندار مازندران در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید.

استاندار مازندران ضمن تبریک هفته بهزیستی به تعدد بالای خدمات و مسئولیت های سازمان بهزیستی در کشور اشاره کرد و گفت:نوع فعالیت های سازمان بهزیستی فراتر از یک سازمان است.

وی افزود:وظیفه سازمان بهزیستی که جمعیت بسیار بالا و قابل توجه ای را تحت پوشش خود دارد بسیار سنگین و مهم است.

استاندار مازندران گفت:یکی از برنامه های سازمان بهزیستی باید اشتغالزایی افراد تحت پوشش این سازمان باشد.

وی افزود:باید تلاش کرد تا افراد تحت پوشش این سازمان به استقلال برسند و سازمان بهزیستی بیشتر نقش مکمل را ایفا کند.

حسین زادگان با اشاره به اهمیت اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی در جامعه،گفت:در بحث اورژانس اجتماعی باید بیشتر کار شود.

وی افزود:اورژانس اجتماعی در بحث جلوگیری از ناهنجاری ها و اختلال های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

مقام عالی دولت در استان مازندران ضمن قدردانی از فعالیت های بهزیستی استان در این ایام کرونایی گفت: اداره کل بهزیستی استان در بحث کنترل و مدیریت شیوع ویروس کرونا در جمعیت تحت پوشش خود کار بسیار مهم و با ارزشی انجام داد.

فرزاد گوهردهی،مدیر کل بهزیستی استان مازندران گفت:اداره کل بهزیستی استان با بیش از ۱۰۰۰ پرسنل در بخش دولتی در حال خدمت رسانی به جامعه هدف در حوزه های مختلف تخصصی می باشد.

وی از جمعیت ۶۰۶ هزار نفری افراد تحت پوشش بهزیستی در استان خبر داد و افزود:در حال حاضر حدود ۱۶۴ هزار خانواده در حال دریافت خدمات از بهزیستی استان مازندران هستند.

گوهردهی با اشاره به فعالیت های شبانه روزی اداره کل بهزیستی در ایام کرونایی در استان گفت:از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در استان برای مدیریت بهتر در کنترل بیماری در مراکز تحت پوشش شهرهای استان منطقه بندی شد.

وی ادامه داد:مسئولیت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هر منطقه تحت پوشش بر عهده معاونین قرار گرفت و به لطف خدا و تلاش همکاران در بهزیستی استان تا به امروز در هیج یک از مراکز تحت پوشش گزارشی از ابتلا به ویروس کرونا اعلام نشده است.

 

نظر شما