شناسهٔ خبر: 41352975 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

برانکو از هدایت پرسپولیس منصرف شد! / بازیکن دربی‌باز استقلال به سایپا رفت/تقویم طرفداری (25 تیر)

علیرضا هاشمی

رویانیان، مدیرعامل وقت پرسپولیسی ها معتقد است علی دایی هم دوست نداشت رضایتنامه کریم انصاری فرد را بدهیم اما در نهایت مجبور به این کار شدیم!

صاحب‌خبر -

در ادامه بخش تازه به راه افتاده طرفداری به اتفاقاتی که در حدود 18، 19 سال اخیر در روزی مانند امروز یعنی 25 تیرماه افتاده است می پردازیم.

تلاش روبرتو باجو برای حضور در چهارمین جام جهانی (25 تیرماه 1380)

به گزارش سایت اینترنتی ساکر ایج، روبرتو باجو مهاجم صاحب نام فوتبال ایتالیا در ارزوی حضور در چهارمین جام جهانی دوران فوتبال خود است . وی که فصل گذشته به خاطر به ثمر رساندن گل های تعیین کننده برای تیم برشیا ،عنوان ناجی این تیم لقب گرفت، درصدد است در فصل اینده با بتواند صاحب پیراهن تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی 2002 شود. باجو که در جام های جهانی سال های 1990 ایتالیا، 1994 آمریکا و 1998 فرانسه عضو تیم ملی ایتالیا بود، در صورت قرارگرفتن در ترکیب تیم ایتالیا در جام جهانی 2002 ،چهارمین جام جهانی دوران فوتبال خود را تجربه خواهد کرد. در همین راستا گفته می شود،  باجو یکی از مهاجمان مورد نظر جیووانی تراپاتونی برای دعوت به اردوی امادگی تیم ملی فوتبال ایتالیاست.

 

کار رولاند کخ از 29 تیر در استقلال آغاز می شود (25 تیر 1381)

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران اعلام کرد ، رونالد کخ مربی آلمانی فردا شب ( چهارشنبه ) وارد تهران می شود و از روز شنبه بیست ونهم تیرماه جاری کارش را بطور رسمی بعنوان سرمربی این باشگاه آغاز می کند . این مربی المانی که 49 سال سن دارد متاهل است و قراراست بمدت یکسال در باشگاه استقلال به فعالیت بپردازد . وی همراه با کریستف دام مربی نـام اشنای المانی کارهدایت تیم های اف ث کلن ، اشتوتگارت ، بایرلورکــــوزن آلمان و باشگاه بشیکتاش ترکیه را برعهده داشته است . این باشگاه اضافه کرد ، رونالدو کخ همراه با ابراهیم طالبی و امیــر قلعه نوعی ، تیم فوتبال استقلال تهران را رهبری خواهد کرد . پیش از این منصور پورحیدری سرمربیگری تیم استقلال تهران را برعهـــده داشت که وی پس از کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر ، از سمت خود استعفا داد .

 

فدراسیون فوتبال، آماده برگزاری دیدار خداحافظی برای افشین پیروانی (25 تیر 1382)

فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای آمادگی خود را برای برگزاری دیدار خداحافظی افشین پیروانی بازیکن سابق تیم ملی فـــوتبال ایران اعلام کرد. در اطلاعیه صادره از سوی فدراسیون فوتبال با ابراز تاسف از کناره گیری پیش از موعد این بازیکن شایسته و با اخلاق کشور، تاکید شــده است که این فدراسیون با هماهنگی قبلی آمادگی برگزاری دیدار خداحافظــی بــرای این بازیکن ارزشمند را دارد. افشین پیروانی روز دوشنبه هفته جاری در حرکتی غیرمنتظره، برای همیشه از حضور در تیم ملی فوتبال ایران عذر خواست و با پیراهن تیم ملی وداع کرد.

 

تیم ملی فوتبال ایران وارد پکن شد (25 تیر 1383)

تیم ملی فوتبال ایران که به منظور شرکت در سیزدهمین دوره رقابتهـــــای فوتبال جام ملتهای آسیا چهارشنبه شب عازم چین شده بود، صبح امروز پنجشنبه وارد شهر پکن شد . به هنگام ورود کاروان ورزشی ایران در فرودگاه بین المللی پکن، چند تن از مسوولان سفارت کشورمان در پکن ، از ملی پوشان و هیات همراه استقبال کردند . تیم ایران به همراه تیم های ژاپن ، تایلند و عمان در گروه چهارم سیزدهمین دوره جام ملتهای آسیا قرار دارد . اولین دیدار تیم ایران 30 تیرماه برابر تایلند برگزار می شود . حامد کاویانپور هافبک ملی پوش فوتبال کشورمان در اخرین دقایق اعزام تیم به چین به دلیل مصدومیت نتوانست این تیم را همراهی کند.

 

زلاتکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال برق شیراز شد (25 تیر 1384)

طبق قراردادی که امروز شنبه منعقد شد، زلاتکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال برق شیراز منصوب شد. زلاتکوایونکوویچ برادربرانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است که دارای مدرک مربیگری حرفه ای از کشور کرواسی است که سابقه مربیگری در تیم ملی امید این کشور و چند باشگاه را دارا می باشد. قرارداد وی به مدت یک سال بسته شد. زلاتکو عصر امروز درتمرینات برق حضور خواهد یافت و سپس با هیات مدیره باشگاه ملاقات خواهد کرد و آن گاه به کشورش باز خواهد گشت و پس از یک هفته به شیراز می آید و تمرینات تیم را زیرنظر می گیرد.

 

ماگات: كريمی مشكل خاصی ندارد (25 تیر 1385)

به نقل از سايت باشگاه بايرن مونيخ، كريمي كه صبح روز پنج شنبه گذشته وارد تمرينات آماده سازي بايرن شد و عصر همان روز در ديدار دوستانه و آزمايشي با تيم دوناشينگن يك نيمه به بازي پرداخت، هم اكنون از ناحيه مچ پا كه قبل از جام جهانی 2006 دچار مصدوميت شده بود، گرفتار درد شده است. اين گزارش حاكيست، فليكس ماگات سرمربی بايرن اظهار داشت، احتمال دارد تا اين بازيكن ايرانی يكی، دو جلسه از همراهي تيمش در تمرينات دور شود و به استراحت بپردازد. وی گفت: با توجه به گزارشات بخش پزشكي، فكر نمي كنم مشكل خاصی براي كريمی ايجاد شده باشد و وي بايستي به فكر تثبيت موقعيت خويش در تيم باشد.

 

برهانی پس از توافق با پرسپولیس حالا با استقلالی ها مذاکره می کند (25 تیر 1386)

آرش برهاني از جمله بازيكناني است كه مسئولان تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال تهران درپي جذب وي هستند. سايت باشگاه پرسپوليس با انتشار مطلبي مدعي شد مهاجم سابق پاس با اين تيم به توافق نهايي رسيده و به زودي قرارداد وي با اين تيم در هيئت فوتبال ثبت مي شود؛ اما برهاني امشب براي مذاكره با مسئولان استقلال تهران در دفتر مدير عامل اين باشگاه حاضر شد. در صورت توافق نهايي برهاني با فتح الله زاده ، وي از فصل آينده در خط حمله استقلال تهران در كنار محسن بياتي نيا بازي خواهد كرد.

 

مازیار زارع رسما به پرسپولیس پیوست (25 تیر سال 1387)

هافبك سابق تيم ملوان با حضور در هيئت فوتبال رسما به تيم پرسپوليس پيوست. مازيار زارع پس از حضور در تيم ديهيم اهواز، براي نهايي كردن قراردادش امروز در هيئت فوتبال تهران حاضر شد و با امضاي قرارداد، به طور رسمي به پرسپوليس پیوست. وي براي انكه بتواند در ديهيم به عنوان يك بازيكن دسته پائين تر از ليگ برتر محسوب شود، يك بازي مقابل تيم استقلال جنوب براي اين تيم دسته دومي انجام داد و قراردادش به طور رسمي در هيئت فوتبال ثبت شد. قرارداد زارع با پرسپوليس يك ساله است.

 

انصاري‌فرد: با برانكو به توافق نهايي رسيديم اما منصرف شد (25 تیر 1388)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: با 10 مربي وارد مذاكره شديم و كيفيت كار آنها را از طريق كميته فني بررسي كرديم. 2 تن از اين مربيان به ايران دعوت شدند و به صورت حضوري مذاكره كرديم؛ اما متأسفانه تاب مولر شرايط مالي را نپذيرفت و پرزوويچ نيز شرايط عجيب و غريبي براي مطرح كرد كه حضورشان منتفي شد. وي در خصوص مذاكرات با برانكو ايوانكوويچ گفت: پس از تاب مولر و پرزوويچ به سراغ سرمربي سابق تيم ملي رفتيم. با برانكو به توافق نهايي نيز رسيديم؛ اما در لحظه آخر نظر او تغيير كرد.

 

نفتي‌ها با چك 300 ميليوني به باشگاه پرسپوليس مي‌روند (25 تیر 1389)

در پي توافقات به عمل آمده بين مسئولان نفت تهران و پرسپوليس مسئولان باشگاه نفت صبح فردا براي دريافت رضايتنامه محمد پروين و اكبر صغيري به باشگاه پرسپوليس خواهند رفت. در اين ديدار قرار است چك 300 ميليوني براي محمد پروين و اكبر صغيري به پرسپوليسي‌ها داده شود. 140ميليون تومان اين مبلغ براي محمد پروين است و 160 ميليون بابت رضايتنامه اكبر صغيري است. اين ديدار صبح فردا در باشگاه پرسپوليس برگزار خواهد شد. 

 

هافبک استقلال به سايپا پيوست (25 تیر 1390)

اميد روانخواه كه پيش از اين مذاكراتي با مسئولان باشگاه سايپا داشت، امروز قرارداد دوساله‌اش را به طور رسمي در هيئت فوتبال استان البرز ثبت كرد. روانخواه فصل گذشته در استقلال حضور داشت و در دو دربی موفق به باز کرن دروازه پرسپولیسی ها شد و به همین دلیل از محبوبیتی نزد هواداران آبی برخوردار بود. سايپا اكنون در تركيه اردو زده و روز آينده در ديداري تداركاتي به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

 

قرارداد پرسپولیسی ها و ژوزه هنوز امضا نشده است (25 تیر 1391)

بحث امضای قرار داد ژوزه این روزها سوژه اصلی شده است. این مربی پرتغالی پرسپولیس به دلیل مشکلاتی در دو بند از قراردادش دارد هنوز قرارداد خود را امضا نکرده از همین رو وکیل ژوزه و رویانیان در حال حل این مشکل هستند. شب گذشته جلسه‌ای بین رویانیان و ژوزه برگزار شد اما فعلا قرارداد سرمربی پرسپولیس امضا نشده است.

خبر دیگر از پرسپولیس ژوزه مانوئل سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت تمرین بعد از ظهر امروز را تعطیل کند. قرمز پوشان پس از تعطیلی تمرین امروز فردا در دو نوبت تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

 

رویانیان: نه من و نه دایی دوست نداریم به انصاری فرد رضایت نامه بدهیم (25 تیر 1392)

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتقال کریم انصاری‌فرد به تراکتورسازی گفت: راستش را بخواهی دوست نداریم رضایتنامه انصاری‌فرد را بدهیم چون او پسر خوب پرسپولیس است اما باید مشکل این جوان را حل کنیم. ما همه کریم انصاری‌فرد جوان را دوست داریم، حتی دیشب با علی دایی درباره انصاری‌فرد حرف زدم و او نیز بابت اینکه انصاری‌فرد پرسپولیسی نشده ناراحت است، اما بالاخره باید قبول کنیم که دایی هم چاره‌ای جز دفاع از اصول حرفه‌ای و چارچوب‌های مربیگری خود ندارد و او طبق اصول حرفه‌ای این تصمیم را گرفت. همه این را بدانند انصاری‌فرد مال ماست و چاره‌ای جز این نداریم که فعلا رضایتنامه او را بدهیم، علی رغم میل باطنی‌مان این کار را انجام می‌دهیم و مشکل خاصی نیست و من هم به نوبه خودم برای کریم انصاری‌فرد آرزوی موفقیت می‌کنم اما او باید این را بداند اگر دایی به او حرفی زده فقط به خاطر تذکر بوده چون دلش برای می‌سوزد.

 

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 – فلورانس/ روس ها مردند تا بردند (25 تیر 1393)

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 در حالی امشب در سالن نلسون ماندلای شهر فلورانس ایتالیا آغاز شد که ملی‌پوشان ایران در دیدار افتتاحیه این پیکارها از ساعت 20 به وقت تهران به مصاف روسیه، قهرمان المپیک و مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی رفتند.

در این مسابقه شاگردان کواچ با ترکیب اولیه معروف، موسوی، ظریف، قائمی، غفور و میرزاجانپور وارد زمین شدند و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 ( 25 - 18، 18 - 25، 21 - 25، 37 - 35، 8 - 15) برابر شاگردان ورونکوف متوقف شدند. با این نتیجه روس‌ها 2 امتیازی شدند و ایران بازی نخست را با کسب یک امتیاز به پایان رساند.

روسیه که با کسب 48 مدال (19 طلا، 14 نقره، 15 برنز) از رقابت‌های جهانی و المپیک، پرافتخارترین تیم تاریخ والیبال است و از 22 دوره حضور در لیگ جهانی 15 مدال (3 طلا، 5 نقره، 7 برنز) بر گردن آویخته، اکنون با 342 امتیاز در رده دوم رنکینگ جهانی والیبال ایستاده است. در حالی که ایران تازه به جمع بزرگان پا گذاشته، بدون مدال جهانی و المپیک با 68 امتیاز دوازدهمین تیم رده‌بندی جهانی والیبال نام گرفته است.

 

 

 

نظر شما