شناسهٔ خبر: 41352239 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

سوپر ماریو رکورد فروش بازی را شکست!

پرداخت ۱۱۴هزار دلاری یک طرفدار ماریو برای یکی از نسخه‌های این بازی، رکورد فروش بازی را جابه‌جا کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران: پرداخت ۱۱۴هزار دلاری یک طرفدار ماریو برای یکی از نسخه‌های این بازی، رکورد فروش بازی را جابه‌جا کرد.

بازی Super Mario که به نام قارچ‌خور در ایران شناخته شده است، در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. برخی از این طرفداران می‌توانند مبالغ زیادی را برای نسخه‌های خاص این بازی پرداخت کنند، اما به تازگی، یکی از طرفداران Super Mario Bros مرز‌های پرداخت هنگفت برای بازی‌های رایانه‌ای را جا‌به‌جا کرده است. این خریدار برای یکی از نسخه‌های باز نشده بازی ویدئویی کلاسیک Super Mario Bros مبلغ ۱۱۴ هزار دلار را پرداخت کرد و با این کار رکوردی در فروش نسخه‌های کمیاب بازی‌های رایانه‌ای به جای گذاشت.

کارتریج اصلی این بازی رایانه‌ای برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ روی سیستم سرگرمی نینتندو عرضه شده بود. فردی که این نسخه از بازی Super Mario Bros را خریداری کرد موفق شد رکورد بیشترین پرداخت برای یک بازی رایانه‌ای را به خود اختصاص دهد. پیش از این، رکورد بیشترین میزان پرداخت برای یک بازی رایانه‌ای متعلق به همین بازی با بسته‌بندی سبز بود که با قیمت ۱۰۰ هزار و ۱۵۰ دلار در فوریه ۲۰۱۹ فروخته شده بود.

سوپر ماریو رکورد فروش بازی را شکست!

شرکت نینتندو پس از فروش این بازی اعلام کرد که این نسخه از بازی Super Mario Bros خیلی خاص بود چرا که این شرکت بازی‌های خود را در بسته‌بندی‌هایی ارائه کرده است که هیچوقت، بازی‌های خود را مانند آن بسته‌بندی نکرده است. این نسخه بازی در رده عالی قرار گرفته است.

 سوپر ماریو رکورد فروش بازی را شکست!

گفته می‌شود در مزایده‌ فروش این بازی، بیش از ۷۰۰ هزار دلار به دست آمده است. در این مزایده، نمونه اولیه کنسول سگا Pluto-02 که هیچوقت روانه بازار‌ها نشد و در همان فاز اولیه تولید باقی ماند با قیمت ۸۴ هزار دلار به فروش رسید. این نمونه اولیه که پروژه لغو شده سگا است، قرار بود جایگزین کنسول سگا Saturn شود. یک نسخه از بازی Mike Tyson's Punch-Out به قیمت ۵۰ هزار و ۴۰۰ دلار و یکی از نسخه‌های اولیه Super Mario Bros 3 با قیمت ۳۸ هزار و ۴۰۰ دلار به فروش رسید. گفته می‌شود این نسخه از بازی Super Mario Bros 3 یکی از ۱۰ کپی موجود در جهان است.

نظر شما