شناسهٔ خبر: 41352115 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:

طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در خدمت خانواده‌های شهدا

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور فعال شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح ملی تا کنون سه مرحله در استان چهارمحال و بختیاری اجرایی شده است.

وی ابراز کرد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله از اهداف برگزاری طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم است.

مظاهری با بیان اینکه طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در خدمت خانواده‌های شهدا است گفت: این طرح به شناسایی خانواده معظم شهدا در استان چهارمحال و بختیاری نیز کمک می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» با هدف تکریم خانواده‌های شهدا توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا می‌شود.

وی، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در مرحله اول در راستای پاسداشت سالگرد دفاع مقدس و در مرحله بعد، معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین محل، مروجان ارزش‌ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولان تأثیرگذار و مسجد محور و گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی را از گروه‌های هدف این طرح برشمرد.

نظر شما