شناسهٔ خبر: 41351952 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مرادی: منتظر برگزار اردوها هستم/ در المپیک با تمام قدرت شرکت می‌کنیم

ملی‌پوش وزنه برداری کشور گفت: من خودم به شخصه دوست نداشتم این وضعیت ایجاد شود و مسابقات به تعویق بیافتد اما این تاخیرهم تاثیر خاصی در وزنه برداری ایران نداشت چون رکوردها و برنامه‌ها مشخص بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب مرادی در خصوص آخرین شرایط خود در زمان شیوع ویروس کرونا بیان کرد: من هم مثل بقیه تمام نکات را در این دوران حساس رعایت می‌کنم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد. تمریناتم را انجام می‌دهم اما نه آن قدر سنگین؛ یک تمرین نرمال در حدی که بدنم افت نکند چون با توجه به جراحی دستم باید با آرامش و ثبات تمرین کنم.

او افزود: زمانی که تهران هستم به سالن آزادی می‌آیم و تمرین را به صورت انفرادی انجام می‌دهم. باید تمرینات اصلی آغاز شود تا از وضعیت واقعی بدنم آگاه شوم چون تا چند ماه پیش تمرینات سنگینی انجام می‌دادیم و در حال حاضر هم 60 درصد آمادگی‌ام را حفظ کردم  که عضلاتم آماده باشد و با آغاز تمرینات اصلی این آمادگی به صددرصد برسد.

قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک با اشاره به تعویق بازی های المپیک و تاثیر آن در وزنه برداری ایران گفت: اگر المپیک برگزار می‌شد باید با تمام قدرت شرکت می‌کردیم. من خودم به شخصه دوست نداشتم این وضعیت ایجاد شود و مسابقات به تعویق بیافتد اما این تاخیرهم تاثیر خاصی در وزنه برداری ایران نداشت چون رکوردها و برنامه‌ها مشخص بود. از طرفی 6 ماه تا زمان مسابقات فرصت خوبی است و وزنه بردارانی که باید به المپیک می‌رسیدند در این مدت آمادگی کامل رکوردی و بدنی را به دست می‌آوردند. این گونه نیست که بگوییم با یک سال تاخیر رکوردها مثلا 50 کیلو افزایش پیدا می‌کند.  

مرادی ادامه داد: گزینشی‌های المپیک پشت سر هم برگزار می‌شد و کمی شرایط سخت بود. گزینشی مسابقات بزرگسالان آسیا هم مانده بود و همه چیز روی کاغذ مشخص شده بود و حتی با کادر فنی هم هماهنگ بودیم اما خب وضعیت فعلی تمام برنامه‌ها را به هم ریخت و فعلا هم ما سردرگم مانده‌ایم.

او  در پایان درخصوص پیگیری وضعیت ملی پوشان توسط کادر فنی و فدراسیون عنوان کرد: در حال حاضر که به خاطر شیوع ویروس کرونا با کادر فنی از طریق فضای مجازی در ارتباط هستیم.  فدراسیون هم هروقت تهران باشم سر میزنم و منتظرم ببینم چه زمانی اردو آغاز می‌شود.امیدوارم هرچه زودتر واکسن کرونا کشف و شرایط مانند سابق شود تا تمام مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

نظر شما