شناسهٔ خبر: 41350009 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پیرهادی:

مجلس بر روی مسائل اقتصادی تمرکز می‌کند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: بر اساس بیانات و توصیه‌های اخیر رهبری، تمرکز مجلس یازدهم حل مسائل اقتصادی با تکیه بر توان داخلی است، نگاه راهبردی مجلس یازدهم نیز بر این اصل استوار است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

محسن پیرهادی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، گفت: مقام معظم رهبری بر اصل اقتصادی مقاومتی و تکیه بر ظرفیت‌های درونی کشور تاکید فراوان داشتند. استفاده از توان و ظرفیت‌های منابع انسانی و سایر موضوعات داخلی سالهاست که مورد تاکید رهبری است. نگاه راهبردی مجلس یازدهم نیز بر همین اصل استوار است.

اخبار سیاسی- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اتکاء به توان داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی را به عنوان نقشه راه برای نمایندگان مجلس یازدهم تبیین کردند، افزود: ایشان در بیانیه افتتاحیه مجلس یازدهم این موضوعات را مطرح کرده بودند و در سخنان اخیر خود شرح دادند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات بسته اقتصاد مردمی مجلس یازدهم جهت تحول اقتصادی

امید مردم به مجلس انقلابی/ رونمایی از بسته اقتصاد مردمی

تحول اقتصادی از مسیر مدیریت جهادی می‌گذرد

وی با بیان اینکه اولویت و برنامه محوری مجلس یازدهم حوزه اقتصاد و تحقق مطالبات معیشتی مردم است، تصریح کرد: رهبری در سخنان خود بر این اولویت‌ها تاکید کردند، بنابراین ما مسیری که از گذشته تبیین شده بود را ادامه خواهیم داد.

محسن پیرهادی در ادامه یادآور شد: مقام معظم رهبری همچنین فرمودند درگیری بین قوا یا مدیران ارشد کشور و تنش و اختلاف بین سایر مسئولان موجب نارضایتی مردم می‌شود، لذا تاکید داشتند ریل گذاری در مجلس باید دقیق و متناسب با ظرفیت دولت و قوه قضاییه و مقدورات و توانایی آنها انجام شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه رهبری مبنی بر تعامل بین قوای سه گانه، گفت: تعامل و هماهنگی بین قوای مجریه، مقننه و قضاییه از مطالبات اولویت دار و اصلی است. مسائل حاشیه‌ای قطعا کنار گذاشته خواهد شد و مجلس بر روی مسائل اقتصادی تمرکز می‌کند. مجلس یازدهم قطعا توانایی حل مشکلات را دارد.

نظر شما