شناسهٔ خبر: 41349658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

در گازرسانی‌های جدید پیش‌بینی حوادث آینده را داشته باشیم

ابراهیم شریفی

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم استان از نرخ بالای بیکاری و تورم و عدم رونق کسب و کار ناراحت هستند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ۲۴ تیر ماه در دیدار با سرپرست و جمعی از کارکنان شرکت گاز لرستان با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم از گذشته تاکنون استفاده از سوخت  پاک و ارزان است، اظهار کرد: خوشبختانه در جمهوری اسلامی این مطالبه به خوبی محقق شده، گازرسانی از افتخارات ملی است که با تلاش کارکنان خدوم شرکت گاز فراهم شده است.

وی افزود: با گذشت ۴۱ سال از انقلاب اسلامی، بسیاری از مناطق محروم شهری و روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و خوشبختانه در کشور، دیگر شاهد صف‌های طولانی گرفتن نفت و کپسول گاز نیستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به آثار مطلوب گازرسانی در کشور عنوان کرد: بالا بردن سطح رفاه مردم علی‌رغم تمام مشکلات، کاهش سطح آلایندگی، کاهش هزینه‌ها، تاثیر در رونق اقتصادی، جهش تولید و همچنین رشد صنعت، دامپروری و ارائه خدمات از جمله آثار مطلوب گازرسانی است.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، بیان کرد: چهره به چهره با مردم صحبت کردن و ارائه گزارش اقدامات مهم جمهوری اسلامی در مساجد و مدارس بسیار حائز اهمیت است چرا که نسل امروز از مشکلات و سختی‌های ایستادن در صف گاز و نفت اطلاع ندارد و باید آنها را توجیه کرد که از این نعمت بهینه به نحوه احسن استفاده و صرفه‌جویی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: نقاط آسیب‌پذیر استان را که در فصل سرما دچار مشکل می‌شوند باید شناسایی و مشکلات آنها را حل کنیم و در گازرسانی‌های جدید  پیش‌بینی حوادث آینده را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رعایت عدل و انصاف در بیرون و درون دستگاه‌های اجرایی بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: اگر رئیس دستگاه، ناظر به تمام امور باشد به طور یقین، عدل و انصاف رعایت می‌شود.

شاهرخی تاکید کرد: مردم استان از نرخ بالای بیکاری، عدم رونق کسب و کار و نرخ بالای تورم ناراحت هستند ولی آنچه بیشتر مردم را آزار می‌دهد تبعیض در استخدام‌ها است که افرادی به صورت ویژه در ادارات جذب می‌شوند و متاسفانه طی سال‌های اخیر شاهد چنین مواردی در شرکت گاز لرستان بوده‌ایم.
   
نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: جذب نیرو در شرکت گاز باید براساس تخصص و مسابقه خدمت انجام شود البته این موضوع تنها مختص شرکت گاز استان نیست و بایستی در سایر دستگاه‌ها نیز بر اساس همین معیار شاهد استخدام باشیم.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات رفاهی در جمهوری اسلامی ارزشمند است ولی این خدمات باید منجر به اضافه شدن یاران امام زمان(عج) شود بر همین اساس کلیه خدمات ارائه شده باید بسته فرهنگی و دینی داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما