شناسهٔ خبر: 41344934 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

آخرین خبر از وضعیت کرونایی پیمان فخری

خبرگزاری فارس

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: فخری در بیمارستان بستری است و خوشبختانه شرایط خوبی دارد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک چند روزی است به ویروس کرونا مبتلا شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص آخرین وضعیت فخری گفت: پس از اینکه مشخص شد او به کرونا مبتلا شده چند روزی را در خانه قرنطینه شد، اما با کاهش سطح اکسیژن در بیمارستان طالقانی بستری شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع وزیر ورزش و جوانان، وی شخصا با فخری صحبت کرد و با پیگیری‌های صورت گرفته مقدمات بستری شدن او در بیمارستان مسیح دانشوری فراهم شد و او در حال حاضر در این بیمارستان حضور دارد و حال عمومی‌اش خوب است.

باقرزاده در خصوص شرایط شمشیربازی گفت: فدراسیون جهانی اعلام کرده که تا پایان سال 2020 خبری از برگزاری مسابقات نیست و همه چیز به سال آینده موکول شده است. از سوی دیگر اعلام شد که قرار است به هر فدراسیون 4200 دلار کمک مالی صورت بگیرد و حق عضویت فدراسیون‌ها در سال 2020 نیز بخشیده خواهد شد.

وی ادامه داد: کرونا شرایط سختی را به وجود آورده و نمی‌توان هیچ فعالیتی را انجام داد. هر مسابقه‌ای بخواهد برگزار شود، کاملا پرریسک خواهد بود و نباید جان افراد به خطر بیفتد.

نظر شما