شناسهٔ خبر: 41344833 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

فیروزی نشست کمیسیون صنایع و معادن را تشریح کرد

تدوین طرح الزام دولت به ایجاد نظامات جامع در تمامی حوزه ها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تدوین طرح الزام دولت به ایجاد نظامات جامع در تمامی حوزه ها در کمیسیون متبوعش خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست عصر امروز(سه شنبه 24 تیرماه) کمیسیون متبوعش به حضور وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای دژپسند گزارشی از تسهیل صدور مجوز برای تاسیس شرکت ها و کاهش زمان موردنیاز آن از 72 روز به 3 روز ارائه کرد، افزود: تامین مالی واحدهای تولیدی یکی دیگر از دستورکارهای کمیسیون صنایع و معادن بود که به زعم وزیر اقتصاد و دارایی بازار سرمایه ظرفیت مناسبی برای تامین منابع مالی مورد نیاز صنعت و معدن است.

وی اظهار کرد: براساس گفته مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی، قوانین مصوب نباید مشوق بدحسابی باشد زیرا تسهیلات گیرندگان به جای استرداد وجوه دریافتی در موعد مقرر، از پرداخت آن خودداری می کنند.

کشور در حال تجربه بودجه بدون نفت است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه کشور در حال تجربه بودجه بدون نفت است، اضافه کرد: به زعم وزارت اقتصاد و دارایی وصول مالیات براساس اصول است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس الزام دولت به ایجاد نظامات جامع در تمام حوزه ها را یکی از خواسته های کمیسیون متبوعش عنوان کرد و ادامه داد: مقرر است طرح الزام دولت به ایجاد نظامات جامع در صحن و مجلس بررسی و تصویب شود./

پایان پیام

نظر شما