شناسهٔ خبر: 41344432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مبادی ورودی دزفول مسدود می‌شود

مبادی ورودی شهرستان دزفول در روزهای پایانی هفته مسدود خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در روزهای پایانی هفته کاروان‌های تفریحی از شهرستان‌های همجوار وارد اماکن تفریحی دزفول و به ویژه تفرجگاه علی کله می‌شوند که این امر با توجه به وضعیت قرمز شهرستان، خطرآفرین است.

سرپرست فرمانداری دزفول سه شنبه ۲۴ تیر در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول در سالن جلسات سپاه به مطرح کردن این موضوع در ستاد استانی مدیریت کرونا اشاره کرد و افزود: برای مدیریت این مشکل از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا پایان روز جمعه تمام ورودی‌های دزفول مسدود خواهند شد و بوستان علی کله و جاده ساحلی نیز توسط نیروی انتظامی و بسیج با جدیت کنترل خواهند شد.

علی فرهمند پور اضافه کرد: تورهای ایست و بازرسی توسط راهور و بسیج در بوستان‌های ساحلی شهرستان به ویژه علی کله مستقر خواهند شد، از هم استانی‌ها تقاضا داریم به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران در این ایام کرونایی از سفر به دزفول خودداری کنند.

وی با تاکید بر ممنوعیت پذیرش مسافر و برپایی مراسم از قبیل دورهمی و جشن در باغ ویلاهای دزفول، گفت: ساماندهی باغ ویلاهای شهرستان در دستور کار قرار دارد.

سرپرست فرمانداری دزفول به استقبال مردم از دو مرحله رزمایش سفیران سلامت در شهر دزفول و شهر امام (ره) اشاره و عنوان کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل‌های مختلف باید توسط دستگاه‌ها و ارگان‌های شهرستان تداوم یابد تا با این امر آمار مبتلایان در شهرستان کاهش یابد.

فرهمند پور یادآور شد: بازدید از فروشگاه‌های بزرگ و اماکن پرتردد به منظور نظارت بر چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این هفته نیز انجام خواهد شد. بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا آزمون استعدادهای درخشان و تیزهوشان در تاریخ ۲۷ تیرماه برگزار خواهد شد؛ بنابراین مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها برای برگزاری این آزمون در شهرستان تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

نظر شما