شناسهٔ خبر: 41344325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ستاد مردمی عفاف وحجاب شهرستان سرخه به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه صادر کرد

در متن بیانیه ستاد مردمی عفاف و حجاب سرخه آمده است: حجاب حقیقتی است که به تنهایی حریف تمام شجاعت فرهنگ غربی است

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ستاد مردمی عفاف و حجاب سرخه به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد؛
اسلام ناب محمدی (ص) با هدف ارتقاء جایگاه زنان مسلمان و ایجاد شرایط مساعد برای او حجاب را واجب گردانید تا وی بتواند با آرامش و در کمال امنیت در اجتماع نقش آفرینی کرده و در عین حال خدشه‌ای به وظایف مادری و همسری وی وارد نگردد. این در حالی است که شاهدیم رسانه ها‌ی بیگانه و معاند نظام دائم در حال تلقین شرایط وخیم بانوی مسلمان ایرانی هستند که چه نشسته اند؛ بانوی محجبه در ایران دچار ناکارآمدی و موانع متعدد می‌باشد. اما با رصدی جزئی در احوالات زن غربی به خود سردرگمی. بی هویتی، بی پناهی و عدم امنیت را برای ایشان لمس نموده و فریاد کمک خواهی زنان مظلوم و قربانی سیاست‌های سرمایه داری غرب بلند شده است.
بر همگان مبرهن است که امروزه نوک پیکان جنگ نرم به سوی تزلزل خانواده‌های ایرانی به وسیله حذف حجاب اسلامی و در پی آن شیوع بی بند و باری می‌باشد به طوریکه به اذعان خارج نشینان معاند نظام، با حذف حجاب و از بین بردن عفاف زن ایرانی، دیواره‌های مستحکم ورود به ایران اسلامی فرو ریخته و نفوذ در همه ابعاد کشور ایران منوط به زدن حجاب وعفاف زنان و مردان مسلمان ایرانی است. تلاش آن‌ها براین است که در سیاستگذاری‌های فرهنگی، اقتصادی. سیاسی واجتماعی اموری را ارزشمند و نیاز‌های کاذب به دغدغه اجتماعی و در نهایت مطالبه در برنامه ریزی‌های کلان و در ابعاد فرهنگی تبدیل شده است.
در این میان لازم است تا مسئولین و تصمیم گیران در حوزه فرهنگی با بهره‌گیری از بصیرت و شناخت کامل از جریانات نفوذ در مسائل فرهنگی به خصوص عفاف وحجاب در کشور از پرداختن به موضوعات حاشیه ساز و مورد خوشایند معاندین و دشمنان ایران اسلامی پرهیز نموده و در سیاستگذاری‌های فرهنگی به جای پرداختن به اسناد بین‌المللی، با بهره‌گیری از اسناد بالا دستی راه‌های نفوذ را مسدود نمایند.
ما زنان تمدن ساز ایرانی اسلامی خواهان دخالت و نظارت سه قوه مقننه. مجریه و قضاییه در روند فرهنگی جامعه به منظور رسیدن به شرایط مطلوب هستیم و انتظار داریم؛ همانگونه شناسایی و برخورد با مفاسد اقتصادی در سطح کلان جامعه مورد توجه قرار گرفته است همانطور نیز شاهد برخورد روشن، صریح و قانونی با مفسدان حوزه‌های فرهنگی و اعتقادی مردم بوده و مسئولین بدانند که آسیب‌های وارده از انحرافات فرهنگی در جامعه کم از آسیب‌های اقتصادی نیست و چه بسا در بسیاری موارد زیر بنای شکل گیری آسیب‌های کلان‌تر می‌باشد.
امروز وظیفه تمام مسئولان است تا با اقدامات خویش مانع از گسترش فحشا در کشور و وخیم‌تر شدن اوضاع شوند. بی شک اگر جوانان ما با جریان نفوذ در حوزه حیا و عفت آشنا شوند؛ می‌توانیم به سهولت این تهدید را رفع کنیم و شاخص حجاب در جامعه اسلامی را ارتقا دهیم.
همچنین مصرانه از دستگاه‌های متولی عفاف وحجاب می‌خواهیم، جهت شناساندن عمق و محتوای حجاب وعفاف برنامه‌ریزی و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و عنوانی جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی بتوانند در کمال آرامش روحی وجسمی، اجتماع را به محیط مناسبی برای کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی واخلاقی جامعه را تضمین نمایند.
ما زنان تمدن ساز ایرانی اسلامی از زنان و دختران آزاد اندیش این مرز وبوم می‌خواهیم، برای خنثی نمودن توطئه‌های فرهنگی دشمن با تداوم رعایت پوشش عفیفانه دختر مسلمان ایرانی، بار دیگر بی بدیل هویت ملی و دینی خود را به جهان تشنه معنویت هدیه نماید.

نظر شما