شناسهٔ خبر: 41343920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بدشانس‌ترین تیم ایران هستیم

نقی‌زاده: هروقت امیرخان صلاح بداند،بازی می‌کنم

هافبک سپاهان می‌گوید آماده بازی کردن است و هرزمان قلعه‌نویی صلاح بداند برای موفقیت تیمش تلاش خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا نقی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط سپاهان بیان کرد: شرایط بدی نداریم. تمرینات مان را دنبال می کنیم و آماده مسابقه بعدی می‌شویم. البته همه ما از بدشانسی تیم مان ناراحتیم و واقعا ذهن مان درگیر شده که چرا اینقدر موقعیت هدر می‌دهیم.


وی ادامه داد: در بازی با پارس جنوبی همه شاهد بودند که تیم سرتر میدان بودیم و باید چند گل به حریف می‌زدیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و یک توپ هم به شکلی که باور نمی‌کردیم وارد دروازه مان شد. حقمان در بسیاری از بازی‌ها 3 امتیاز بوده اما با بدشانسی مساوی کردیم و نمی‌دانم چه باید بگویم.

 

 

 


هافبک سپاهان که از مصدومیت گذر کرده درباره شرایط بدنی‌اش گفت: شرایط خوبی دارم. تعطیلات کرونایی فوتبال زمان مناسبی در اختیارم قرار داد تا به سمت بهبودی بروم و الان وضعیتم خوب است. جا دارد از کادر پزشکی سپاهان و دکتر مجید صادقی که خیلی برای سلامتی‌ام زحمت کشیدند، تشکر کنم. همچنین بیاض پورممی مربی بدنساز تیم هم خیلی زحمت کشید تا به شرایط ایده آل گذشته برگردم.


نقی زاده درباره حضورش در ترکیب سپاهان تاکید کرد: من آماده بازی کردن هستم و هر زمان امیرخان قلعه‌نویی صلاح بداند آماده ام تا به ترکیب برگردم. بسیار دوست دارم به تیمم کمک کنم و مهره‌ای مثمرثمرباشم و امیدوارم هرزمان بازی کردم بهترین بازی‌ام را انجام دهم و جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.


وی در پایان درباره آینده سپاهان افزود: ما با بدشانسی از کورس قهرمانی لیگ برتر عقب افتادیم. در ادامه مسابقات هم اما تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. همچنین در حذفی و آسیا نیز برای موفقیت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم هواداران خوبمان را خوشحال کنیم.

نظر شما