شناسهٔ خبر: 41343830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

قاتل راننده دیلمی خود را تسلیم پلیس کرد

فردی که به همراه دو نفر دیگر راننده خودرویی را به قتل رسانده بودند، تسلیم پلیس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پلیس شهرستان دیلم ۱۹ تیرماه از مفقودی فردی به هویت خسرو باخبر شد و روز بعد خودرو این فرد در شهر هندیجان کشف شد که خون‌آلود بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر سه‌شنبه ۲۴ تیر در جمع خبرنگاران گفت: در همین راستا پرونده‌ای در پلیس آگاهی دیلم تشکیل و با انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد که سه نفر به عنوان مسافر در شهر گناوه خودرویی را به مقصد خوزستان اجاره می‌کنند.

سردار خلیل واعظی اعلام کرد: در نزدیکی دیلم راننده خودرو با مرحوم خسرو که از دوستانش بوده تماس گرفته و از وی درخواست می‌کند بخاطر مشکلی که برایش پیش آمده این سه نفر مسافر را به مقصدشان در خوزستان برساند. در نزدیکی شهر هندیجان مسافران با دیدن مقداری وجه نقد در خودرو به قصد سرقت با راننده درگیر و وی را به قتل می‌رسانند.

وی تصریح کرد: چهار روز پس از حادثه یکی از متهمان به علت عذاب وجدان خود را به پلیس هندیجان معرفی و با بیان شرح حادثه محل جسد مقتول را نیز در اطراف هندیجان به پلیس اطلاع می‌دهد. در عملیات مشترک پلیس آگاهی دیلم و گناوه نیز ۲ نفر متهم دیگر این حادثه در شهر گناوه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر توصیه کرد: رانندگان وسایل نقلیه بین شهری مسافران را از طریق شرکت‌های مسافربری و ترمینال پذیرش کنند، از حمل و جابجایی پول نقد خودداری کنند و وجه نقد خود را در معرض دید مسافران قرار ندهند.

نظر شما