شناسهٔ خبر: 41343616 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حضور معاون علمی رییس‌جمهور در کمیسیون آموزش انجام شد

ابراز امیدواری نسبت به کشف واکسن کرونا تا آذر ماه

منیرسادات سیدرضا

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت در جلسه بعدازظهر کمیسیون آموزش، با حضور معاون علمی رییس جمهور ابراز امیدواری شد که تا آذر ماه واکسن ویروس کرونا کشف شود.

صاحب‌خبر -

احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: این جلسه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برای بررسی اقدامات انجام شده در خصوص تحقق شعار سال جهش تولید و عملکرد شرکت های دانش بنیان، پارک های علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برگزار شد.

به گفته وی در این جلسه، ضمن توضیح ستاری‌ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور  درباره تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا، نسبت به کشف واکسن کرونا تا آذرماه ابراز امیدواری شد.

وی ادامه داد:‌ همچنین معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به بازگشت نخبگان به کشور، پیگیری این موضوع را به عنوان یکی از برنامه‌های اساسی این معاونت برشمرد.

فلاحی در پایان گفت که اعضای کمیسیون نیز در این جلسه بر لزوم جلوگیری از واردات محصولات تولیدی توسط شرکت‌های دانش بنیان و ضرورت حمایت از استارت آپ‌ها، پارک‌های علم و فناوری تأکید کردند.

انتهای پیام

نظر شما