شناسهٔ خبر: 41343556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار پلدختر: مدیران دستگاه‌ها با ستاد مبارزه با کرونا همکاری کنند

خرم‌آباد - ایرنا ط فرماندار پلدختر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید با مجموعه ستاد مبارزه با کرونا با تمام توان همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

حسن رضاییان روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر اظهار داشت: شیوع موج دوم ویروس کرونا موضوعی است که همه مردم و مسوولان شهرستان باید به عنوان یدی واحد به این قضیه ورود پیدا کرده و همکاری داشته باشند.

وی با بیان این که  وزارت بهداشت اعلام کرد ۱۵۰ پرستار  به صورت شرکتی جذب شده است، افزود: امروز مبارزه با کرونا و حفظ سلامت جامعه وظیفه و تکلیفی همگانی است که نیازمند همدلی و همراهی تمام نهادها است و باید در این زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صورت گیرد.

فرماندار پلدختر گفت: کادر درمان شهرستان علی رغم کمبود امکانات و تجهیزات، محرومیت، تحریم و مشکلات اقتصادی در درگیری با ویروس کرونا تمام تلاش خود را انجام می‌دهد، که همه باید با اجرای دستورالعمل های بهداشتی این مجموعه را کمک کنند.

وی افزود: اگر مدیری در شهرستان در شرایط شیوع روز افزون ویروس کرونا افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها،نسبت به رعایت دستورالعمل قصور داشته باشد باید پاسخگو باشد.

 رضاییان برگزاری مراسم های عروسی و عزا را علت اصلی شیوع کرونا در پلدختر دانست و یادآور شد: دستگاه‌های مربوطه در چنین شرایطی باید با تالارهای پذیرایی متخلف و کسانی که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند به شدت برخورد کنند.

وی افزود: شهرداری پلدختر مسیر منتهی به گلزار شهدا را با هماهنگی و همفکری سایر دستگاه ها مسدود کند تا هر چه زودتر با ارائه این گونه راهکارهای موثر شیوع ویروس کرونا در شهرستان پلدختر کاهش یابد.

فرماندار پلدختر به موضوع جلسه اشاره  و با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور گفت: بیش از۴۰ سال است  فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود،اما امروز در برخی شهرها به دلیل شیوع کرونا و برای حفظ سلامت افراد تعطیل شده است.

نظر شما