شناسهٔ خبر: 41343201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

با حضور امام جمعه شبستر؛

نشست هماهنگی برنامه های غدیرخم شبستر برگزار شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در این نشست عمق بخشی وتعالی برنامه های اجرایی در ایام غدیر را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواستار شد. و براهمیت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اجرای برنامه های غدیر تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: با استفاده از ظرفیت ادارات و ارگان های فرهنگی و تربیتی در طول دهه غدیر می توانیم برنامه های قابل قبول و تاثیر گذاری را  در سطح شهرستان اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: امیرالمومنین(ع) چهره جهانی است بنابراین دهه غدیر فرصت بسیار مغتنمی است تا بتوانیم فضایل و کمالات آن حضرت را در محافل عمومی و فضای مجازی نشر دهیم.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: سخنان صریح، بلیغ، خطبه ها و نامه ها و کلمات قصار آن حضرت می تواند الگویی بسیار کارامد و موثر در حوزه مسائل تربیتی برای آحاد مردم باشد و نشر و انعکاس بیانات و رهنمودهای و راهبردهای آن حضرت در مسائل گوناگون در برنامه های گوناگون فرهنگی در بین مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

نشست هماهنگی برنامه های غدیرخم شبستر برگزار شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود ارزش و قداست پیام غدیر را در جامعه یادآورشد و اظهارداشت: باید در طول دهه غدیر فرهنگ ولایت و امامت را در فضای مجازی توسعه داده و در جهت تعمیق فرهنگ امامت و ولایت قدم های موثری بداریم.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: فرهنگ غدیر فرهنگ مهرورزی و،ولایتمداری است و امروز بر ما واجب است که پیام ولایتمداری را که در حقیقت پیام شهدا و پیام ولایت است در جامعه اسلامی بیش از بیش ترویج دهیم.

امام جمعه شبستر ورئیس ستاد غدیر خم در این شهرستان نیز به اهمیت جایگاه تربیتی خطبه غدیر اشاره و بیان کرد: حوزه های بسیج ادارادت و ارگان های شهرستان با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با استقاده از قابلیت های فضای مجازی و استفاده از عناصر هوشمند و مبتکر در این حوزه خطبه غدیر را نشر دهند.

حجت الاسلام سیفعلی محمد زاده در ادامه ولایت علی(ع) را محور وحدت مسلمین دانست و گفت: تنها راهکار موثر غلبه بر دشمنان نظام جمهوری اسلامی اتحاد مردم است و باید با استفاده از ظرفیت دهه غدیر بتوانیم زمینه های اتحاد و همبستگی مسئولان و امت اسلامی را بیش از بیش توسعه داده و تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم چراکه تنها راهکار غلبه بر تهدیدات مختلف دشمن اتحاد است.

نظر شما