شناسهٔ خبر: 41343124 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

۲۵ استان در وضعیت قرمز و هشدار؛

آمار کرونا در ایران؛ تست ۲۵۲۱ نفر مثبت شد

سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و جان‌باختگان ویروس کرونا را در ایران اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سیما سادات لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: از ظهر دیروز تا ظهر امروز سه‌شنبه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسید. از بین موارد جدید، یک هزار و ۸۲۰ مورد بستری شدند.

 

او ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

 

لاری اضافه کرد: ۳ هزار و ۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

او عنوان کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی در وضعیت هشدار هستند.

 

گفتنی است، امروز تعداد موارد جدید مبتلا به کرونا در ایران و تعداد استان‌های قرمز و در وضعیت هشدار نسبت به دیروز  افزایش داشته ولی آمار جان باختگان کاهش نسبی یافته است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما