شناسهٔ خبر: 41342679 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در گرمسار مطرح شد؛

شکست هیبت آمریکا در جهان/ دشمن ناگزیر به حذف فیزیکی سردار سلیمانی شد

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به شکست‌های متعددی که آمریکا در مقابله با ایران متحمل شد هیبت خود را در جهان از دست داد، گفت: حذف فیزیکی سردار سلیمانی و ورود دشمن به فاز نبرد سخت ناشی از تحمل شکست های متعدد در گذشته بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، سردار حمید دامغانی ظهر سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار اظهار داشت: حذف فیزیکی سردار سلیمانی و ورود دشمن به فاز نبرد سخت ناشی از تحمل شکست های متعدد در گذشته بود.

وی با تأکید بر اینکه نظام انقلاب اسلامی با دو عامل اصلی اسلامی و مردم محوری در جهان دارای قدرت است و هیچ ابرقدرتی تاکنون نتوانسته در مقابله با این نظام پیروز شود، افزود: شکست‌های متعدد آمریکا در جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و جنگ روانی و سایر توطئه‌های خبیثانِ ابهت و هیبت این کشور را در جهان شکست.

دامغانی با اشاره به اینکه  نظام ما یک نظام مردم پایه است و دموکراسی و مردم‌داری دینی کاملاً در جامعه پیاده شده است، گفت: بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است و این نقش یک نقش تشریفاتی نیست.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی نماد قدرت مسلمانان در منطقه بود، تصریح کرد: حمله تروریستی به سردار شهید سلیمانی درواقع پاسخ به شکست‌های جدی است که دشمنان در جنگ فرهنگی و روانی علیه این انقلاب متحمل شده بود.

فرمانده سپاه استان سمنان تأکید بر اینکه در شرایط فعلی بیش از هر چیزی نیازمند وحدت هستیم، ابراز داشت: وحدت و امیدآفرینی در جامعه باید به عنوان کلیدواژه محوری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در تمام فعالیت‌های مردمی بسیج نقش محوری دارد و همواره در هر شرایطی در کنار مردم قرار داشت و این نقش در جریان کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان و کرونا مشهود بود.

دامغانی بابیان اینکه ایجاد چالش در نظریه لیبرال دموکراسی غربی در رقابت با نرم‌افزار نظام انقلاب اسلامی ایران که مبتنی بر اسلام ناب است این نظریه را منسوخ کرد، یادآور شد: با شکست‌های متعدد آمریکا نفوذ انقلاب اسلامی در جهان نیز گسترش یافت و جایگاه ویژه‌تری در جهان پیدا کرد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیار زیادی که از سوی دشمنان ایجادشده است، اضافه کرد: دشمنان برای براندازی این انقلاب هزینه سنگینی پرداخت کردند که با راه‌اندازی جنگ روانی با ظرفیت رسانه‌ای نتیجه دلخواه از سوی دشمنان حاصل نشد.

نظر شما