شناسهٔ خبر: 41341432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی گلستان در حوزه مشاغل خانگی

ظهر امروز دو تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی گلستان با کانون کاکتوس و خانه کاکتوس گلستان به امضاء رسید.

صاحب‌خبر -

در راستای پیاده‌سازی طرح ملی الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی، تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی استان با کانون کاکتوس به‌عنوان پیشران حوزه تبلیغات و بازاریابی و خانه کاکتوس به‌عنوان پیشران حوزه مشاغل خانگی منعقد شد.

این تفاهم‌نامه‌ها با حضور سیدعزیز موسوی، سرپرست جهاددانشگاهی گلستان و امیرعلی حسینی بای، صاحب امتیاز و مدیر مسئول کانون کاکتوس و مهرگان مهدی‌نژاد مسئول خانه کاکتوس به امضاء رسید.

توسعه همکاری‌ها در راستای طرح توسعه مشاغل خانگی، مشارکت در امور مربوط به بسترسازی تولید محصولات صنایع خلاق فرهنگی و توانمندسازی علاقه‌مندان به تولید با رویکرد ایجاد و توسعه مشاغل خانگی، همکاری در امور مربوط به طراحی، پیاده‌سازی، توسعه شبکه ملی تولیدکنندگان مشاغل خانگی و استفاده بهینه از پتانسیل‌های مادی، معنوی و فناوری طرفین از جمله اهداف تفاهم‌نامه جهاددانشگاهی با خانه کاکتوس گلستان است.

مشارکت در امور مربوط به بسترسازی معرفی، تبلیغات و بازاریابی محصولات تولیدی در حوزه صنایع خلاق فرهنگی با رویکرد توسعه مشاغل خانگی، مشارکت در امور مربوط به معرفی و تبلیغات شبکه ملی تولیدکنندگان مشاغل خانگی، کمک به ایجاد نام تجاری (برندسازی) و توسعه تجاری‌سازی محصولات تولیدی و گسترش شبکه فروش و عرضه محصولات از طریق بازاریابی داخلی و بین‌المللی نیز از جمله اهداف تفاهم‌نامه منعقد شده بین جهاددانشگاهی و کانون کاکتوس است.

انتهای پیام

نظر شما