شناسهٔ خبر: 41341429 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تعطیلی تالارها سبب افزایش برگزاری عروسی در رستوران‌ها شده است!

خسرو ابراهیمی نیا گفت: با تعطیلی مجدد تالار‌ها اغلب مردم به برگزاری مراسمات خود در رستوران‌ها و مراکز پذیرایی سوق داده می‌شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس در خصوص تعطیلی مجدد تالار‌های پذیرایی به مدت یک هفته اظهار کرد: براساس جدیدترین تصمیم در راستای جلوگیری از شیوع کرونا تالار‌ها به مدت یک هفته تعطیل می‌شوند.

اخبار اقتصادی- وی افزود: یکی از مشکلاتی که وجود دارد برگزاری مراسمات عروسی در رستوران‌ها و مراکز پذیرایی است که با وجود محدودیت فضا می‌تواند عامل شیوع کرونا محسوب شود، اما در این رابطه تالار‌های پذیرایی با فضای بزرگ و رعایت فاصله گذاری تعطیل می‌شوند.

رییس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس با بیان اینکه در مدت اخیر انجام مراسمات در مراکز پذیرایی و رستوران‌ها افزایش یافته گفت: اغلب مردم مراسمات خود را در رستوران‌ها برگزار می‌کنند، ولی تالار‌های پذیرایی با قابلیت رعایت طرح فاصله گذاری تعطیل می‌شوند.

ابراهیمی نیا تاکید کرد: ادامه فعالیت مراکز پذیرایی و رستوران‌ها در کنار تعطیلی تالار‌ها می‌تواند مردم را به سمت برگزاری مراسم در رستوران‌ها با فضای کم سوق دهد که می‌تواند عامل انتشار بیماری باشد.

وی تصریح کرد: اگر دستور تعطیلی تالارها صادر می شود باید نظارت در مورد برگزاری مراسمات در مراکز پذیرایی و رستوران ها افزایش یابد.

گفتنی است به دنبال مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، شهرداری تهران اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای برای شهر تهران پس از اوج گیری مجدد کرونا در پایتخت و قرار گرفتن تهران در وضعیت هشدار را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران، همه دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها به مدت یک هفته تعطیل هستند.

 

نظر شما