شناسهٔ خبر: 41341300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

قادری: ویسی به بازیکنان پیکان انگیزه مضاعف داده است

خبرگزاری میزان- آرش قادری که در دو بازی گذشته پیکان توانسته با عملکرد خوبش خود را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کند می‌گوید ویسی به بازیکنان پیکان انگیزه مضاعف داده است.

صاحب‌خبر -

آرش قادری با عملکرد مناسب در خط میانی پیکان توانسته خواسته‌های کادر فنی را به خوبی پیاده کند. او در گفت‌وگو با میزان در خصوص تغییر پست خودش می‌گوید: در تیم ملی جوانان و امید دفاع وسط بازی می‌کردم و حالا در پیکان هافبک دفاعی هستم به نظرم مهم این است بازیکن در هر کجا که مربی صلاح می‌داند برای تیمش موثر کار کند خوشحالم که الان نظر مثبت کادر فنی را جلب کرده‌ام و امیدوارم بتوانم در ادامه نیز برای پیکان بازی‌های خوبی انجام دهم.

قادری درباره تحول پیکان در دو مسابقه اخیر گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد، ولی در این فصل فرازونشیب‌های زیادی را تجربه کردیم و متأسفانه خیلی هم بدشانس بودیم، ویسی هم از نظر فنی و هم روحی و روانی با تیم و بازیکنان کار کرد و به نظرم به همه بچه‌ها انگیزه داد و می‌بینیم که شرایط پیکان بهتر شده است توجه مربی به عملکرد بازیکنان در تمرینات اهمیت دارد ایشان بدون در نظر گرفتن اسم یا سن و سال به عملکرد همه در تمرینات توجه می‌کند چنانچه امثال بنده و نادر محمدی در دو بازی گذشته فیکس بودیم، علیرضا کوشکی و محمد خدابنده‌لو بیشتر بازی می‌کنند یا علیرضا رضایی دروازه‌بان جوانمان با انگیزه خیلی بیشتری مشغول تمرین است.
 
وی در ادامه در خصوص جوانگرایی در پیکان، تصریح کرد: به نظرم بها دادن به جوانان کم تجربه به همه تیم انگیزه می‌دهد و وقتی در تمرینات با انگیزه بیشتری حاضر شوید انرژی و کیفیت بالاتری را ارائه می‌کنید و این کیفیت بالاتر در بازی‌های رسمی هم خودش را نشان می‌دهد، کمتر کسی فکر می‌کرد پیکان بتواند در اصفهان از ذوب‌آهن امتیاز بگیرد، اما تیم ما با چهار گل به پیروزی رسید و شکست دادن گل گهر ثابت کرد نتیجه بازی با ذوب‌آهن اتفاقی نبود و ان‌شاءالله با پیروزی در بازی این هفته برابر سایپا جایگاه پیکان در جدول بهتر هم می‌شود.
 
هافبک دفاعی ۲۲ ساله پیکان در ادامه گفت: از همه مربیانم در همه سطوح فوتبالم تشکر می‌کنم من این فصل اولین بازی‌ام را در دوررفت لیگ برابر سایپا انجام دادم که زمان مربیگری آقای فرکی بود که ۱۰ دقیقه به میدان فرستاده شدم، ولی بعد از حضور آقای ویسی مقابل فولاد ۱۵ دقیقه بازی کردم و سه هفته قبل پنج دقیقه برابر پرسپولیس در زمین بودم سپس مقابل ذوب آهن واین هفته برابر گل گهر فیکس بودم و از این بابت خوشحالم و با انگیزه پیگیر کارم هستم و امیدوارم شرایط مدام برایم بهتر شود مسلما با انجام بازی‌های بیشتر با تجربه‌تر شده و خروجی کارم بهترمی شود.
 
قادری در پایان گفت: به عنوان یکی از بازیکنان جوان تیم باید زحمات مدیریت باشگاه در این شرایط سخت تشکر کنم همین طور سپاسگزار آقای عبدالله ویسی تک‌تک همکاران ایشان در کادر فنی، طهماسبی و همچنین تک تک بازیکنان پیکان هستم باشگاه پیکان به نظر من شرایط خوبی دارد مجموعه‌ای که دارای زمین‌های تمرین، سالن سرپوشیده، سالن وزنه، استخر و در کل امکانات اولیه یک باشگاه حرفه‌ای است معتقدم جایگاه پیکان در نیمه بالای جدول است. امیدوارم با تلاش بیشتر یکی از بازیکنان اصلی این تیم باشم و ان‌شاءالله از همین پیکان به تیم ملی کشورم را ه پیدا کنم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما