شناسهٔ خبر: 41340976 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تصویب برنامه استعدادیابی در نشست ستاد بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

استعدادیابی جوانان با چشم انداز برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت، در نشست ستاد بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تصویب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، نشست بیست و پنجم از سلسله نشست‌های بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، پاراآسیایی 2022 هانگژو و پاراآسیایی جوانان 2021 بحرین به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

با توجه به اعلام کمیته پارالمپیک آسیا در خصوص برگزاری بازی‌های پاراآسیایی جوانان که 10 تا 19 آذر ماه سال 1400 به میزبانی کشور بحرین برگزار خواهد شد، دستور جلسه این نشست از ستاد بازی‌ها به بررسی شرایط کنونی ورزشکاران زیر 20 سال به عنوان گروه هدف این مسابقات اختصاص داشت.

در این خصوص تصویب شد برنامه‌ریزی به جهت استعدادیابی از این گروه سنی با دو هدف کوتاه مدت (بازی‌های پاراآسیایی جوانان 2021 بحرین) و بلند مدت (با چشم‌انداز بازی‌های آتی پاراآسیایی و پارالمپیک) انجام شده و در همین زمینه به زودی نشست‌هایی تخصصی با حضور نمایندگان فدراسیون‌ها و انجمن‌هایی که رشته‌های آنها در این بازی‌ها حضور دارند برگزار و ماحصل این نشست‌ها پس از جمع‌بندی نهایی در ستاد بازی‌ها مطرح و جهت اجرا تصویب شود.

ایران تا کنون در سه دوره بازی های پاراآسیایی جوانان حضور یافته و با توجه به مشخص شدن میزبان دور آتی، جهت حضور در این رویداد برنامه‌ریزی می‌کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما