شناسهٔ خبر: 41340830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی خبر داد

افزایش ۱۰ درصدی تناژ حمل کالا در آذربایجان غربی

ارومیه- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش ۱۰ درصدی تناژ حمل شده کالا طی سه ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، ارسلان شکری ظهر سه شنبه در جلسه شورای حمل و نقل جاده ای استان در محل اداره کل راهداری استان اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۶ درصدی تعداد سفر انجام شد برای حمل و نقل کالا در استان بوده ایم.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت بالغ بر ۱۹۴ هزار بارنامه جهت حمل و نقل کالا در استان صادر شده است.

شکری افزود: همچنین با رشد ۲۴ درصدی، تعداد بارنامه صادره در بخش حمل و نقل سیمان در استان نزدیک به ۶۹ هزار سفر بوده که تناژ حمل شده نیز در این بخش با رشد ۳۲ درصدی به رقم بالغ بر یک میلیون و ۱۷۶ هزار تن رسید.

وی با بیان اینکه تناژ حمل شده کالا در استان در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته، گفت: تناژ حمل شده کالا در طی این مدت، حجم بالغ بر دو میلیون و ۸۰۰ هزار تن را نشان می دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری تعداد رانندگان فعال باری استان بالغ بر ۲۷ هزار نفر و تعداد ناوگان باری استان هم معادل این تعداد بوده و متوسط عمر ناوگان نیز نزدیک به ۱۵ سال است.

نظر شما