شناسهٔ خبر: 41340803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین اعلام کرد؛

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال یارانه به نشریات استان قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از ارائه یارانه از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به مطبوعات و نشریات استان در طول سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در این باره گفت: ۷۴نشریه استانی به صورت چاپی و ۴۸نشریه به صورت برخط در قزوین دارای پروانه و مجوز فعالیت از معاونت مطبوعاتی هستند که البته تعدادی از آنها فعالیت مستمر و ضریب انتشار مطلوبی نداشته اند.
او افزود: نشریات فعال استان قزوین که با توجه به عملکرد خود موفق به دریافت یارانه  شده اند در طول سال ۹۸  بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال یارانه در چند مرحله دریافت کرده اند، ضمن اینکه در چند مرحله نیز سهمیه زینک به این نشریات تعلق گرفته است.
اسماعیلی اظهار کرد: این یارانه ها بر اساس فعالیت و ضریب انتشار و ترتیب انتشار نشریات بر اساس فرمول های مشخصی تعیین و به نشریات مکتوب استانی تخصیص داده می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین ادامه داد: تخصیص مجدد یارانه به نشریات مکتوب استانی منوط به اعلام وصول به موقع از سوی نشریه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.  
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: پیگیری های لازم برای ارتقای اختصاص یارانه به نشریات استان در سال جاری در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم امسال از این حوزه حمایت بیشتری داشته باشیم که البته به عملکرد نشریات نیز بستگی دارد.

48

برچسب‌ها:

نظر شما