شناسهٔ خبر: 41340770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیر تعاون روستایی استان قزوین:

ورود و خروج در مراکز خرید گندم ثبت می‌شود

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: تمامی وقایع ورود و خروج در مراکز خرید گندم ثبت و مستندسازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس آقاعلیخانی، مدیر تعاون روستایی استان قزوین در راستای بررسی و نظارت بر روند خرید گندم از کشاورزان به همراه آرامیده رئیس اداره بازرگانی از مراکز خرید تضمینی گندم شرکتهای تعاونی روستایی سعید و آرش شهرستان آوج بازدید کردند.
آقاعلیخانی در این بازدید حمایت از کشاورزان و تقویت تولید داخلی را از اهداف دولت در زمینه خرید تضمینی گندم دانست و گفت: به منظور تحقق حمایت از کشاورزان گندم کار در سطح استان و برای استمرار چرخه تولید این محصول، شبکه تعاون روستایی استان قزوین در حال خرید گندم از کشاورزان هستند.
او تاکید کرد: تمامی وقایع ورود و خروج در مراکز خرید ثبت و مستندسازی می شود تا هیچ گونه مشکلی برای کشاورزان به وجود نیاید.
آقا علیخانی تصریح کرد: مراکز خرید گندم باید در نحوه نمونه برداری و تعیین افت دقت لازم را داشته باشند و از تحویل هر گونه گندم خارج از دستورالعمل جلوگیری کنند.
مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه تاکنون وضعیت خرید تضمینی گندم در استان مطلوب بوده است، خاطرنشان کرد: در مدت زمان خرید گندم، استقرار تمام وقت عامل تشخیص، عامل ذیحساب، مسئول کنترل کیفی و تحویل گیرنده گندم در تمامی مراکز خرید الزامی است.

48

برچسب‌ها:

نظر شما