شناسهٔ خبر: 41340089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت الله جنتی مطرح کرد؛

اقتصاد مقاومتی؛ راه حل مسائل کشور

دبیر شورای نگهبان اقتصاد مقاومتی را راه حل مسائل کشور دانست و گفت: باید تولیدکنندگان را با بسته‌های تشویقی مورد حمایت قرار داد تا جهش تولید هرچه سریع‌تر شکل بگیرد.

صاحب‌خبر -

اقتصاد مقاومتی؛ راه حل مسائل کشوربه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان در نشست سراسری با دفاتر استانی شورای نگهبان که از طریق ارتباط تصویری برگزار شد، اظهار کرد: اگر از چند سال گذشته که رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند، همت شایسته و بایسته‌ای از سوی مسئولان در این خصوص صورت می‌گرفت امروز شاهد برخی مشکلات اقتصادی نبودیم.

وی در توصیه‌ای به مسئولان دولت و مجلس گفت: همچنان راه‌حل مسائل کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است و باید تولیدکنندگان را با بسته‌های تشویقی مورد حمایت قرار داد تا جهش تولید هرچه سریع‌تر شکل بگیرد.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه شورای نگهبان از عمل به وظایف قانونی خود هرگز چشم‌پوشی نمی‌کند، افزود: ما در نظارت بر انتخابات، صیانت از رأی مردم را هم حق‌الناس و هم حق‌الله می‌دانیم و مقابل خدای متعال و مردم خود را پاسخگو می‌بینیم.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم اعضای شورای نگهبان از سوی امریکا در شب انتخابات ۲ اسفند ۱۳۹۸ اشاره کرد و گفت: تحریم آمریکا نشان داد جرم اعضای شورای نگهبان این است که جلوی طراحی‌ها و زورگویی آمریکا را گرفته و در مقابل آنها خوب ایستادگی کرده است؛ ما به ایستادگی افتخار می‌کنیم و این تحریم را نیز برای خود افتخار می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما