شناسهٔ خبر: 41339685 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

جمع‌آوری مطالب قطورترین کتاب جهان در خوزستان

صاحب‌خبر -

مژده افشار، مدیرعامل گروه بین المللی فرهنگسازان زندگی سبز و دبیر برگزاری مراسم رونمایی از رکورد قطورترین کتاب جهان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیش از یک سال است که کار‌های نگارش و جمع آوری مطالب مربوط به قطورترین کتاب دنیا از سوی جوانان خوزستانی و صد‌ها جوان دیگر از سراسر کشور در حال انجام است.

او افزود: این کتاب که بیش از ۱۳ هزار صفحه خواهد داشت شامل سرفصل هایی، چون مباحث فرهنگی، گردشگری، ایران شناسی، پوستر‌های انقلابی، دفاع مقدس، هنر و معماری است که از سوی تیم تحقیقاتی تهیه و آماده چاپ هستند.

سیمین منجزی، دبیر شورای سیاست گذاری قطورترین کتاب دنیا نیز بیان داشت: کار‌های مربوط به مراحل تولید محتوای قطورترین کتاب دنیا رو به پایان است و سپس وارد مرحله ویراستاری و چاپ می‌شود.

او ادامه داد: ویژگی‌های خاص این کتاب آن را متمایز خواهد کرد از جمله سرفصل‌های آن، جلد کتاب و صفحات آن که طراحی شده با صنایع دستی و آثار هنرمندان ایران خواهد بود و پس از چاپ کتاب در مراسمی که شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد از این کتاب بزرگ رونمایی خواهد شد و یک نسخه آن هم به موزه‌های معتبر اهدا می‌شود.

درحال حاضر رکورد قبلی قطورترین کتاب متعلق به دختری الجزائری به نام نورة طاع‌الله است که توانسته با تالیف بزرگترین کتاب جهان به نام أبواب النجاح با ۱۰ هزار و ۵۵۱ صفحه و ۴۵ کیلوگرم وزن در فهرست گینس اسم خود را ثبت کند.

انتهای پیام

نظر شما