شناسهٔ خبر: 41339623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کهگیلویه و بویراحمد| فرهنگ و هنر مغفول مانده است

گروه استان‌ها- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب فرهنگی و هنری در این استان گفت: حوزه فرهنگ و هنر در بسیاری از بخش‌ها مغفول مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد دارای هنرمندان شاخص، توانمند و اهالی قلم و رسانه خوبی است.

وی عنوان کرد: مجموعه هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و قلم کهگیلویه و بویراحمد در بحران کرونا برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی خوب به افکار عمومی و مردم استان  عملکرد قابل قبولی داشته و شایسته تقدیر هستند.

کلانتری با اشاره به اینکه بخش مهمی از بسترسازی فرهنگی و آگاهی بخشی اصولی در جامعه منوط به حرکت و قلم های شیوا، رسا و نگاه بی طرف خبرنگاران است، ابراز کرد: با توجه به موج‌های مهم رسانه‌ای در سطح جهان و به تبع آن در کشور ما خبرنگاران و اصحاب قلم تاکنون حرکت‌های مفیدی در بسترهای مختلف شکل داده و نقش اساسی در الگوسازی و تبیین ظرفیت های توسعه‌ای در کشور و استان ایفا کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از دغدغه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به وضعیت حوزه فرهنگ و هنر  و تحول در نقاط محروم خواستار زمینه همکاری مشترک برای ایجاد خدمات بیشتر به فرهنگ و هنر استان و حمایت از هنرمندان در حوزه‌های مختلف شد.

کلانتری خاطرنشان کرد: دولت در استان از اقشار آسیب دیده حوزه فرهنگ و هنر با اختصاص تسهیلات فرهنگی حمایت خواهد کرد و انتظار می‌رود در سطح کلان با برنامه ریزی و شناسایی نقاط آسیب پذیر نیز حمایت شایسته و قابل تقدیری از پیشقراولان و پیشتازان عرصه فرهنگ و هنر شود.

وی با بیان اینکه کلید واژه توسعه هر شهر و استانی رشد و ارتقای فرهنگ است، عنوان کرد: با به کارگیری ظرفیت‌های فرهنگی می توان پیوست‌های اصولی عمرانی، اقتصادی و مبلمان خروجی محوری در مناطق مختلف کشور رقم زد.

انتهای پیام/542/ ع

برچسب‌ها:

نظر شما