شناسهٔ خبر: 41339286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون اداره‌کل هواشناسی مازندران خبر داد

تداوم رگبارهای پراکنده و کاهش دما در مازندران

راضیه عنایتی

معاون‌ توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از تداوم رگبارهای پراکنده و کاهش دما  و وزش باد در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز سه‏ شنبه 24 تیر، نیمه ابری در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد همراه بوده و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 28 تا 30 درجه سلسیوس و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 30 تا 33 درجه سلسیوس است.

وی افزود: در روزهای چهارشنبه و پنج‏شنبه 25 و 26 تیر آسمان استان نیمه ابری در بعضی ساعات ابری، با کاهش نسبی دما  همراه با رگبار و رعدوبرق  و وزش باد بوده و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 26 تا 29 درجه سلسیوس و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 28تا 31 درجه سلسیوس است.

معاون‌ توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، ادامه داد: از روز جمعه 27 تا دو‏شنبه 30 تیر آسمان استان صاف تا نیمه ابری، افزایش تدریجی دما گاهی با افزایش ابر در دامنه ها و ارتفاعات، در ساعات بعدازظهر با احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اسدی گفت: بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین 28 تا 32 درجه سلسیوس و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 31 تا 35 درجه سلسیوس خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما