شناسهٔ خبر: 41338122 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

برخی فعالان فضای مجازی خبر دادند؛

مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق درگذشت + علت مرگ

برخی فعالان فضای مجازی از مرگ «مریم رجوی»، سرکرده گروهک منافقین (موسوم به مجاهدین خلق ایران) خبر می‌دهند.

صاحب‌خبر -

برخی حساب‌های کاربری توئیتر که منتسب به عناوین اصولگرا هستند در حال بازنشر خبر مرگ «مریم رجوی» سرکرده سازمان مجاهدین خلق ایران -منافقین- بر اثر ابتلا به بیماری کرونا هستند.

ظاهرا منبع اولیه این خبر «پایگاه خبری حامیان ولایت» است.

این پایگاه خبری نوشته است: «سازمان منافقین و نیروهایش خبر مرگ وی را از ترس توبه افراد درون سازمان و احتمال بازگشت آنان به ایران مخفی نگه داشته‌اند».

 

مسعود رجوی

 

منبع: اقتصادنیوز

 

 

بیوگرافی کوتاهی از مریم رجوی:

مریم رجوی با نام اصلی مریم قجر عضدانلو، به همراه همسرش مسعود رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق است. شورای ملی مقاومت ایران که بازوی سیاسی سازمان مجاهدین خلق و گروه‌های متحد با آن سازمان است، مریم رجوی را به عنوان «رئیس‌جمهوری منتخب مقاومت ایران برای دوران انتقال» انتخاب کرده‌است. در غیاب همسرش مسعود رجوی، او عملاً رهبری این سازمان را بعهده دارد.

 

 

تکمیلی:

مرده‌انگاری «مریم رجوی» پروپاگاندای رسانه‌ای جدید منافقین

گروهک منافقین در آستانه تجمع سالیانه خود به منظور پوشش خلاء‌های هویتی و رسانه‌ای، پروژه مرده‌انگاری مریم قجر(مریم رجوی) را کلید زدند.

در این پروژه منافقین با ارسال ایمیل به برخی از سایت‌ها، خبر مرگ مریم رجوی همسر شرعی مهدی ابریشم‌چی را اعلام کردند تا بتوانند با پخش این خبرو سخنرانی وی در مراسم ۲۷ تیرماه از پروپاگاندای رسانه‌ای برخوردار شوند.// ایسنا

نظر شما