شناسهٔ خبر: 41336652 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جولان کرونا در فلسطین اشغالی با ثبت روزانه هزار و ۶۰۰ مبتلا

تهران- ایرنا- فلسطین اشغالی در روزهای اخیر با افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا همراه بوده و ثبت رکورد هزار و ۶۶۸ مورد مبتلا در عرض ۲۴ گذشته آنجا را به یکی از نقاط داغ کرونا در خاورمیانه تبدیل کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تارنمای شبکه ۲۰ رژیم صهیونیستی، ثبت این میزان مبتلا در روز از زمان شیوع ویروس کرونا در اسرائیل بی سابقه بوده است.

ثبت این تعداد مبتلا به ویروس کرونا نشان می‌دهد که شمار افراد مبتلا به کووید-۱۹ هر ۱۲ روز دو برابر می‌شود. اکنون حال ۱۷۹ نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده و ۲۱ هزار و ۱۱۸ نفر نیز به خاطر این بیماری در بستری هستند.

از زمان شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی ۴۰ هزار و ۶۳۲ نفر به بیماری کووید-۱۹مبتلا شده و ۳۶۵ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی در حالی رو به افزایش گذاشت که کابینه این رژیم محدودیت‌ها را لغو کرده و مکان‌های عمومی را بازگشایی کرده بود. اما پس از شروع موج دوم کابینه رژیم صهیونیستی مجبور شد تا بار دیگر محدودیت‌ها را اعمال کند.

همزمان با افزایش آمار ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی، هزاران تظاهرکننده در اعتراض به وضعیت اقتصادی نامطلوب به خیابان‌های تل آویو آمدند. همچنین یهودیان ارتدوکس افراطی نیز به علت اعمال قرنطینه در محله‌های سکونت خود به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر مطالبات خود را برای کابینه رژیم صهیونیستی طرح کردند.

تاکنون ۱۳ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۲۴۹ نفر در ۲۱۰ کشور جهان به بیماری کرونا مبتلا شده و ۵۷۵ هزار و ۵۴۰ نفر نیز فوت کرده اند که امریکا در این ارتباط به خاطر کمبود زیرساخت ها در رتبه اول قرار دارد.

نظر شما