شناسهٔ خبر: 41334954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بسیج گزارش می دهد:

جنگ اطلاعاتی موساد پایان سلطه آمریکا!!

اسرائیل برای بیرون راندن ایران از سوریه و عراق به همراه آمریکا و اعراب اتاق فکر مشترک تشکیل داده تا بتواند قدرت ایران را مهار کند.

صاحب‌خبر -

قزوین- خبرگزاری بسیج: ایران به عنوان لنگرگاه خاورمیانه مانند لبه تیز شمشیر است که نمی توان آن را لمس کرد. اسرائیل برای بیرون راندن ایران از سوریه و عراق به همراه آمریکا و اعراب اتاق فکر مشترک تشکیل داده تا بتواند قدرت ایران را مهار کند.

اسراییل بیش از ۵۷ حمله به پایگاه های ایران در سوریه انجام داده که منجر به شهادت و مجروح شدن ۱۱۰ نیروی ایرانی و حزب الله شده که در خاک عراق نیز ۱۲ حمله توسط آمریکا و اسراییل به نیروهای تحت امر ایران انجام شده که بیش از ۱۰۰ شهید و زخمی حاصل عملیات تیم های موساد و سیا علیه ایران بوده که شاخص ترین حمله را می توان شهادت سردار سلیمانی قلمداد کرد!

ایران در دو حمله بیش از ۶۰ موشک به شهرک های صهیونیست نشین شلیک و ۱۸حمله از نوار غزه، ۱۲۵عملیات به نیروهای آمریکایی، سقوط هواپیمای جاسوسی سیا، حمله به پایگاه عین الاسد، انهدام کاروان نظامیان آمریکا در دیوانیه که بیش از ۳۵۰ نفر تلفات و مجروحان آن قلمداد شده است.

انهدام هواپیمای عامل ترور سپهبد سلیمانی در افغانستان شاهکار اطلاعاتی ایران بود که با سکوت مرگبار آمریکا همراه و بیش از ۲۲ تن از بلند پایه ترین افسران موساد و سیا به هلاکت رسیدند.

۶فروند هواپیمای جنگی و باری آمریکا در کمتر از یک ماه پس از ترور سردار دلها با شلیک نامرئی سقوط کردند. انهدام آرامکو از جمله شاهکارهای عملیاتی ایران در خفه کردن اعراب وهابی در تقابل با خط مقاومت بود.

اخیرا اسرائیل درباره نطنز اظهاراتی به صورت مبهم و غیر رسمی بیان کرد که بازتاب آن چنانی در سطح بین الملل نداشت. طرح اسراییل برای ترور فرماندهان سپاه پاسداران ناشی از اجرای بندهای ۳۹گانه fatf می باشد که به طور داوطلبانه و محرمانه دولت اجرا کرد و اطلاعات بسیاری از سیستم های کشور در دسترس قرار گرفت.

اسراییل و آمریکا از ترور فرماندهان سپاه چند هدف دارند؛ ابتدا به این باور رسیدند که ایران با توجه به وضعیت معیشت قدرت پاسخگویی ندارد، در مرحله بعد با ترور فرماندهان سپاه ناتنیاهو موقعیت خود را برای نخست وزیری تثبیت و از یک پیروزی دلچسب پرده برداری می کند. ترامپ نیز برای ریاست جمهوری نیاز به یک ماجراجویی دارد که با ترور فرماندهان سپاه پاسداران می تواند اندکی از حملات درون سیستمی را بکاهد و رای لابی آیپک و کارخانه داران اسلحه سازی را کسب کند.

ایران در برابر هر ترور احتمالی باید اقدام عملی کند و هیچ فرمانده آمریکایی در حوزه سنتکام احساس امنیت نکند. تمام فرماندهان اسراییل در خاک اسراییل تحت تعقیب سرویس های امنیتی ایران قرار گیرند. اگر اسراییل و آمریکا بدانند در خصوص ترور فرماندهان ایرانی هیچ جای دنیا برایشان امن نخواهد بود دست به ماجرا جویی نخواهند زد. ایران هزینه هر اقدام برای آمریکا و اسراییل را به قدری سنگین کند که عواقب آن مانع ماجراجویی آمریکا و اسراییل شود

 

صادق چگینی

 

1002/گ30/ب

نظر شما