شناسهٔ خبر: 41333928 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کونته: اگر اینتر از من راضی نباشد، دست از کار می‌کشم/ بر بازی تسلط داشتیم

سرمربی اینتر می‌گوید روزی که باشگاه از عملکرد او راضی نباشد از سمت سرمربیگری این تیم کنار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ آنتونیو کونته که شاگردانش بامداد امروز (سه‌شنبه) در هفته سی‌ودوم سری A ایتالیا در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر یک تورینو را از پیش‌رو برداشتند و به رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کردند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: صادقانه باید بگویم که ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. سپس تورینو صاحب یک کرنر شد و ما روی یک اتفاق دروازه‌مان باز شد.

وی افزود: تعجب کردم که چطور هندانوویچ آن توپ را نتوانست مهار کند، او به سختی مرتکب اشتباه می‌شود. روی هم رفته به نظرم ما بر بازی تسلط داشتیم. گلی که تورینو زودهنگام وارد دروازه ما کرد، باعث شد تا عصبی بشویم و مشکلاتی برای‌مان به وجود آمد، اما با این وجود کارمان را به خوبی انجام دادیم و گل‌هایی به ثمر رساندیم. ما نسب به قبل، غیرقابل‌ پیش‌بینی‌تر بودیم و حالا با تعداد بازیکن بیشتری حمله می‌کنیم.

سرمربی اینتر صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: این نتیجه هم پاداش تلاش بازیکنانم در این بازی است و وقتی آنها پاداش تلاش خود را نمی‌گیرند، ناراحت می‌شوم. ما به خاطر برخی اتفاقات بیش از حد تنبیه شده‌ایم اما در مسیر درستی قرار داریم و با ارائه بازی هجومی، بیشتر درمحوطه جریمه حریفان هستیم.

کونته که در روزهای اخیر شایعاتی درباره آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده و حتی گفته شد که شاید در پایان فصل ماسیمیلیانو آلگری جانشین او در اینتر شود، اظهار داشت: من برای پروژه سه ساله‌ای به اینتر فراخوانده شدم، تا آنها را به جایگاهی که شایسته‌شان هستند، بازگردانم که این البته نیاز به زمان دارد. من با اشتیاق فراوان به اینتر آمدم و به کاری که می‌کنم، ایمان دارم.

وی تصریح کرد: من پروژه سه‌ ساله‌ای را آغاز کرده‌ام و قراردادم با باشگاه اینتر سه ساله‌ است. پس از آن بسته به مدیران باشگاه که بخواهند قرارداد من را تمدید کنند یا خیر. من از بودن در اینتر خوشحالم و می‌دانم که هنوز راه زیادی در پیش است اما نمی‌خواهم در جایی باشم که مرا نمی‌خواهند. اگر همه از کاری که من می‌کنم، راضی باشند که فکر می‌کنم در حال حاضر اینطور باشد، همانطور که گفتم، چرا نباید به همکاری‌مان ادامه دهیم. اگر هم باشگاه از کار من راضی نباشد، بی‌تردید دست از کار می‌کشم.

سرمربی ایتالیایی اینتر همچنین در خصوص هافبک دانمارکی‌اش که در این بازی در ترکیب اصلی نبود و در دقیقه 83 جای لائوتارو مارتینس را در ترکیب گرفت، اظهار داشت: اریکسن باید به سطح خاصی از آمادگی برسد و داشتن تعادل در بازی نیز مهم است. او در حال پیشرفت است و به این موضوع آگاه است که به باشگاهی جاه‌طلب ملحق شده که از او انتظارات زیادی دارد. انتظارات در ایتالیا بسیار بالاست. هر چه هم اسم بازیکن بزرگتر می‌شود، انتظارات هواداران نیز بیشتر می‌شود.

آنتونیو کونته در جمع‌بندی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من در انگلیس سرمربیگری کرده‌ام و کار در آنجا لذت‌بخش‌تر با آرامش بیشتری است. اریکسن کارش را به خوبی انجام می‌دهد و تعهد لازم را دارد، اما من باید تصمیماتی بگیرم که به سود اینتر باشد. وقتی بازیکنی را انتحاب می‌کنم، دوست ندارم به گذشته نگاه کند. می‌خواهم بازیکنانم اینطور به پیش بروند. این تیم روحیه فوق‌العاده‌ای دارد و تنها گاهی باید به توانایی‌های خود بیشتر باور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما