شناسهٔ خبر: 41328607 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حمایت تمام قد ترامپ از پلیس خشن آمریکا

ترامپ، در سخنانی بدون اشاره به خشونت‌های مرگبار پلیس علیه تظاهرکنندگان ضد نژادپرستی، گفت: در هفته‌های اخیر، مراکز پلیس ما تحت حمله شرورانه قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی بدون اشاره به خشونت‌های مرگبار پلیس علیه تظاهرکنندگان ضد نژادپرستی و تبعیض نژادی، گفت: در هفته‌های اخیر، مراکز پلیس ما واقعا تحت محاصره بودند. مراکز پلیس ما تحت حمله شرورانه قرار گرفته است و صد‌ها پلیس زخمی و چندین نفر کشته شدند.

اخبار بین الملل-رئیس جمهور آمریکا افزود: سیاستمدارانِ بی مسئولیت ما، قهرمانان مجری قانون ما را بدنام و آن‌ها را دشمن خطاب کرده اند. آن‌ها دقیقا گفتند این‌ها (پلیس) دشمن هستند و حتی آن‌ها را ارتش متخاصم خطاب کردند. این سیاستمداران افراطی می‌خواهند بودجه را از پلیس بگیرند و پلیس را در کشور ما حذف کنند. آن‌ها می‌گویند چنین کاری نمی‌کنند، اما در حقیقت تلاش می‌کنند این کار را انجام دهند.

ترامپ ادامه داد: شما ببینید در مینیاپولیس و در بسیاری از مناطق تحت حاکمیت دموکرات‌ها چه اتفاق افتاده است. آن‌ها می‌خواهند که بودجه را از پلیس بگیرند و آن را حذف کنند. شهرداران مناطق چپ افراطی در حال دامن زدن به جنگ صلیبی ضد پلیس هستند و جرائم خشن در شهر‌های آن‌ها جریان دارد.

ترامپ خاطر نشان کرد: من باید بگویم ما قانون و مقرارت بسیار قوی داریم که اگر یک بنای فدرال را از بین ببرید، به ده سال زندان محکوم می‌شوید. ما با ایالت‌ها برای کمک به آن‌ها همکاری می‌کنیم، اما اگر شما بنای یادبود فدرال یا مجسمه را از بین ببرید، به ده سال حبس محکوم می‌شوید.

رئیس جمهور آمریکا افزود: در یک هفته اخیر در شهر نیویورک، تیراندازی ۳۵۸ درصد افزایش یافت که باورش سخت است. ماه گذشته، بیش از سیصد نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. بازنشستگی اداره پلیس نیویورک چهار برابر شده است و حتی بیشتر هم خواهد شد. متاسفانه شهر نیویورک خارج از کنترل است. من نیویورک را دوست دارم، اما خارج از کنترل شده است.

 

نظر شما