شناسهٔ خبر: 41328501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار تاکید کرد:

بهره‌گیری از اعتبارات ملی برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان

ابراهیم شریفی

معاون استاندار لرستان با بیان این‌که شرایط فعلی خزانه و محدودیت‌های مالی موجب کندی روند تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان شده است، گفت: باید تلاش شود بالاترین بهره‌گیری از اعتبارات ملی به‌منظور تکمیل پروژه صورت پذیرد.

صاحب‌خبر -

محمود ثمینی، ۲۳ تیرماه در بازدید از پروژه موزه دفاع مقدس لرستان بیان کرد: روند اجرایی پروژه مرکز فرهنگی، موزه دفاع مقدس‌ استان خوب بوده و پیشرفت بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی در خصوص حفظ آثار و ارزش‌های جنگ و شهدا، هماهنگی‌های لازم مبنی‌ بر تکمیل و ساخت موزه دفاع مقدس انجام شده است.

ثمینی یادآور شد: پروژه پیشرفت مناسب داشته و نهادهای اجرایی مسئول، مکلف هستند در چارچوب قانون وظایف خود برای اجرای پروژه را به انجام برسانند.

این معاون استاندار اضافه کرد: بخشی از مشکلات این پروژه مربوط به کمبود اعتبار بوده که با توجه به شرایط فعلی خزانه و محدودیت‌های مالی موجب کندی روند تکمیل آن شده است.

ثمینی ضمن اشاره به بهره‌گیری از اعتبارات ملی و استانی برای پروژه موزه دفاع مقدس، گفت: بخشی از اعتبارات این پروژه ملی و بخش دیگر آن استانی است و باید تلاش شود بالاترین بهره‌گیری از اعتبارات ملی به‌منظور تکمیل پروژه صورت گیرد.

انتهای پیام

نظر شما