شناسهٔ خبر: 41327788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ناظمی:کرونا با همه مصیبت‌هایش باعث شد با خیال راحت جراحی کنم/ تا رسیدن به خواسته‌هایم کوتاه نمی‌آیم

ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: ویروس کرونا با همه سختی، مشکلات و مصیبت‌های که برای دنیا ایجاد کرد این فرصت را در اختیار من گذاشت تا با خیال راحت جراحی کنم.

صاحب‌خبر -

عرفان ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عمل جراحی ACL خود اظهار داشت: در روزهای گذشته تحت نظر دکتر مطوری‌نژاد از ناحیه ACL تحت عمل جراحی قرار گرفتم و خدا را شکر عمل موفقیت‌آمیزی داشتم. 2 روز بعد از عمل جراحی فیزیوتراپی را شروع کردم و فکر می‌کنم با توجه به موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی در 5، 6 ماه آینده سلامتی خود را به دست بیاورم و به میادین بازگردم.

وی تصریح کرد: در ذهن یک ورزشکار حرفه‌ای باید جایی برای آسیب و سختی‌ها وجود داشته باشد تا در موقع مصدومیت از لحاظ روحی به هم نریزد. من نیز این مصدومیت را اتفاق و حکمت خدا می‌دانم و  از طرفی ویروس کرونا با همه سختی، مشکلات و مصیبت‌های که برای دنیا ایجاد کرد این فرصت را در اختیار من گذاشت تا با خیال راحت جراحی کنم و نگرانی بابت از دست دادن المپیک توکیو نداشته باشم.

ملی‌پوشان تکواندو ایران تاکید کرد: انگیزه‌های برای بازگشت و موفقیت در تکواندو بیشتر از گذشته است و همانطور که بارها عنوان کردم تا زمانی که به خواسته‌های خود از تکواندو نرسم کوتاه نخواهم آمد. موفقیت در تکواندو را تنها برای خود نمی‌خواهم و می‌دانم خیلی‌ها هستند که با موفقیت‌ها و شکست‌های ما خوشحال و ناراحت می‌شوند. ما تنها در این دنیا زندگی نمی‌کنیم و در این مسیر همه به هم وصل هستیم.


انتهای پیام/

نظر شما