شناسهٔ خبر: 41326705 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

نمایندگان به دور از تفکرات جناحی به رهنمودهای رهبری توجه کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در رهنمود‌های رهبری خطاب به نمایندگان، ایشان به واژه‌های سیاسی و جناحی اشاره‌ای نکردند و معتقدم، نمایندگان باید به دور از این موضوعات، به رهنمود‌های ایشان توجه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، «عبدالرضا مصری» در برنامه تیتر امشب ۲ شنبه شب شبکه خبر در تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مولفه‌های مجلس قوی گفت: در رهنمود‌های رهبری خطاب به نمایندگان، ایشان به واژه‌های سیاسی و جناحی اشاره‌ای نکردند و معتقدم، نمایندگان باید به دور از این موضوعات، به رهنمود‌های ایشان توجه کنند. بیانات ایشان درباره مجلس یازدهم همه نمایندگان را امیدوار کرد و همه احساس کردیم از روز اولِ تشکیل مجلس، ایشان در همه لحظات در کنار ما حضور دارند، تا اینکه سخنان روز یکشنبه ۲۲ تیرماه را ایراد کردند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بیانات جامع و کامل و سرشار از امید و تقویت بخشی بود و به راستی هدیه‌ای به مجلسی‌ها بود. ایشان مجلس را مظهر امید و انتظار مردم معرفی کردند؛ به این معنی که تاکید ایشان بر این دو واژه، مسئولیت سنگینی برای نمایندگان ایجاد می‌کند.

 

وی افزود: بخش دیگری از بیانات رهبری به ترکیب مجلس معطوف بود که ایشان آن را «ترکیبی از جوانان پرانگیزه، با ایمان، پرتوان، تحصیلکرده و کارامد» معرفی کردند و فرمودند: «مجلسی داریم که قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس پس از انقلاب است» و وقتی که این تعابیر برای مجلسی به کار رود، آن را به مجلسی امیدبخش و خوب تبدیل خواهد کرد.

 

وی اظهار امیدواری کرد: این فراز‌های رهبر انقلاب، آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به انتظار‌ها در نمایندگان ایجاد می‌کند و با این رهنمود‌ها مجلس جان دوباره گرفت.

 

مصری گفت: نکته حائز اهمیت در اظهارات رهبری این بود که ایشان در رهنمود‌های خود به واژه‌های سیاسی و جناحی اشاره‌ای نکردند و معتقدم، نمایندگان باید به دور از این موضوعات به رهنمود‌های ایشان توجه کنند. با فرمایشات رهبری، تعامل بعد از ۴۰ سال معنا شد./

پایان پیام/50

نظر شما