شناسهٔ خبر: 41326491 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

شانس ۵۰درصدی سردار برای رفتن به میلان

سایت «اسپورت کافه 24» در گزارشی به بررسی انتقال‌های احتمالی در سری A پرداخته است و با اشاره به پنج خریدی که ممکن است تیم‌های ایتالیایی در مهلت نقل‌وانتقالات داشته باشند، شانس هرکدام را مورد بررسی قرار داده است.

صاحب‌خبر -

فرهیختگان: سایت «اسپورت کافه 24» در گزارشی به بررسی انتقال‌های احتمالی در سری A پرداخته است و با اشاره به پنج خریدی که ممکن است تیم‌های ایتالیایی در مهلت نقل‌وانتقالات داشته باشند، شانس هرکدام را مورد بررسی قرار داده است. یکی از این پنج انتقال پیوستن سردار آزمون به میلان است که به‌عقیده این سایت، شانس حضور مهاجم ایرانی زنیت در روسونری 50 درصد است.

در بخشی از مطلب این سایت آمده است: «میلان همواره در سال‌های اخیر به‌دنبال خرید یک مهاجم نوک بوده است. اگر چه علاقه آنها به خرید لوکا یوویچ، مهاجم رئال مادرید هنوز پابرجاست، اما مشکلاتی نیز در زمینه این انتقال وجود دارد. قیمت بالا و همچنین افت او در این فصل باعث می‌شود تا رالف رانگنیک، سرمربی فصل بعد میلان چندان رغبتی برای خرید او نداشته باشد. به‌همین‌دلیل شانس پلن B بالاتر می‌رود؛ سردار آزمون. میلانی‌ها مدتی است که مهاجم ایرانی زنیت را زیرنظر دارند و این تیم روسی برای فروش او 30 میلیون یورو درخواست کرده است.

مسلما قیمت او نسبت به یووچ پایین‌تر است و همین مهم‌ترین دلیل برای میلان است تا به‌دقت شرایط این انتقال را بررسی کرده و شاید به‌زودی آن را نهایی کند.» در بخش دیگری از گزارش این سایت، شانس پیوستن ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای لیل به ناپولی را 80 درصد ارزیابی کرده و معتقد است انتقال این بازیکن در مراحل پایانی قرار دارد. به این ترتیب به‌نظر می‌رسد حضور سردار آزمون که یکی از گزینه‌های اصلی ناپلی‌ها برای تقویت خط حمله بود، در این باشگاه تا حد زیادی منتفی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما