شناسهٔ خبر: 41326282 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روز گذشته / 23 تیر 1399

رضا حسین زاده

با طرفداری همراه باشید با پر بازدید ترین اخباری که روز گذشته در سایت طرفداری منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

 پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را با شما مخاطبان مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در بیست و سوم تیر 1399:

محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا بخشیده شد؛ کاهش 20 میلیون یورویی جریمه نقدی

منچسترسیتی با اعتراض به حکم محرومیت دو ساله خود از لیگ قهرمانان اروپا، توانست خطر این محرومیت را از باشگاه دفع کند. حکم دادگاه حکمیت ورزش رأس ساعت 13:00 به وقت تهران اعلام شد. بر این اساس جریمه نقدی سیتیزن ها به قوت خود باقی است ولی از 30 میلیون یورو به 10 میلیون یورو کاهش می یابد. 

جت اسکی سواری پسر کریستیانو رونالدو حاشیه ساز شد؛ پلیس به ماجرا ورود کرد

 کریستیانو جونیور، پسر کریستیانو رونالدو در کنار خویشاوندانش در مادیرا حضور دارد و روز شنبه عمه کریستیانو جونیور ویدیویی از او در حال جت اسکی سواری منتشر کرد. حالا گریرو کاردوزو، رییس پلیس منطقه ماریتیمه تایید کرده که تحقیقات لازم در خصوص این مسئله را آغاز کرده است. طبق قوانین پرتغال، جریمه جت اسکی سواری بدون داشتن گواهینامه مخصوص آن بین 268 پوند تا 2688 پوند است. پلیس پرتغال در تلاش است مالک جت اسکی ای که کریستیانو جونیور به تنهایی سوار آن بوده، شناسایی کند و در صورت تعلق داشتن جت اسکی به خانواده رونالدو، آن ها باید جریمه مربوطه را پرداخت کنند. این اقدام پسر کریستیانو رونالدو، انتقاداتی را متوجه خانواده او کرده و خانواده رونالدو به بی مسئولیتی در قبال کریستیانو جونیور متهم شده اند. 

برادر سرژ اوریه به ضرب گلوله کشته شد 

کریستوفر اوریه برادر 26 ساله سرژ اوریه، مدافع تاتنهام حوالی ساعت 5 صبح به وقت محلی در محوطه بیرونی یک کلاب شبانه بر اثر اصابت یک گلوله به شکم خود مجروح شد و در نهایت در بیمارستان جان باخت. پس از این اتفاق پلیس برای شناسایی قاتل فراری دست به کار شده است. 

فیلم باور نکردنی از عارف غلامی / مدافع بیمار استقلال در زمین بازی رویت شد

در حالی که سعید رمضانی گفته بود عارف غلامی چنان دچار تب و لرز شدید شده که حتی نمی تواند برای تست کرونا تا بیمارستان برود و پزشکان باید برای نمونه گیری به خانه او مراجعه کنند، ساعتی قبل کانال تلگرامی فوتبال بدنیوز با انتشار فیلم کوتاهی مدعی شد عارف غلامی در سلامت کامل است.
در این فیلم عادل غلامی که شورت و پیراهن ورزشی اش نشان می دهدمشغول بازی بوده، به اتفاق دو دوستش کنار یک زمین چمن محصور ایستاده و در حال صحبت است و برای طرفدارانی که به او ابراز احساسات می کنند، دست تکان می دهد که ناگهان متوجه می شود شخصی در حال ضبط فیلم از اوست. عارف غلامی همراه دوستانش سراغ این فرد می روند و از او می خواهند فیلم را پاک کند و بعد از شنیدن جواب منفی، تلاش می کند گوشی تلفن همراه را از طرف بگیرد.

آندره اونانا، تهدیدی برای جایگاه کپا آریزابالاگا در ترکیب چلسی

آندره اونانا گزینه اول چلسی برای پوشیدن شماره یک تیم در فصل آینده خواهد بود؛ البته به شرط آن که نمایش های نامطمئن دروازه بان فعلی تیم ادامه دار باشد. عملکرد کپا آریزابالاگا مقابل شفیلد یونایتد باز هم برای سران چلسی متقاعد کننده نبود. اشتباهات مکرر این دروازه بان اسپانیایی طی دو فصل اخیر، مقامات حاضر در استمفوربریج را به فکر جذب یک یار جایگزین انداخته است. اونانا که در سالیان اخیر دروازه بان مطمئنی برای آژاکس بوده است، به واسطه مهارت های خود در شوتگیری و بازی با پا، مورد توجه آبی ها قرار گرفته است.

یورگن کلوپ: در 2024 از لیورپول جدا می شوم؛ در آینده به آلمان بازخواهم گشت

یورگن کلوپ در مصاحبه با رسانه آلمانی SWR Sport در خصوص آینده خود صحبت کرد:

قطعا برای زندگی کردن به آلمان بازخواهم گشت و احتمالا به ماینتس خواهم رفت. برنامه من برای آینده مشخص است. چهار سال آینده را در لیورپول خواهم ماند و پس از نه سال سرمربیگری در لیورپول، به مدت یک سال استراحت خواهم کرد. طی پنج سال آینده ممکن است سرمربیگری یک باشگاه دیگر یا یک تیم ملی را برعهده بگیرم اما طی پنج سال، ممکن است دوباره جهان با شرایط متفاوتی روبرو شود. 

انتقاد رییس لالیگا از CAS پس از لغو محرومیت منچسترسیتی

 

خاویر تباس در واکنش به لغو محرومیت منچسترسیتی از حضور در تورنمنت های اروپایی از دادگاه حکمیت ورزش انتقاد کرد:

در خصوص این که آیا CAS مرجع مناسبی برای تجدید نظر تصمیم نهادهای فوتبالی است یا خیر، باید ارزیابی مجدد صورت گیرد. سوئیس کشوری است که سابقه درخشانی در امور داوری دارد اما عملکرد CAS [در خصوص پرونده منچسترسیتی] استاندارد نبوده است.  

 ماجرای اخراج ارلینگ هالند از کلوپ شبانه چه بود؟

کریستوفر نایزهایم، مدیر تیم امنیتی PSS Securitas در مصاحبه با بیلد در خصوص دلیل اخراج ارلینگ هالند از کلوپ شبانه صحبت کرد:

ارلینگ هالند مست نبود. او با ما همکاری کرد و پس از مکالماتی که با مامور ما در بیرون از کلوپ داشت، کاملا شرایط را درک کرد و بیشترین همکاری را با ما داشت. به خاطر شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا، می دانستیم که افراد زیادی اطراف ارلینگ هالند جمع خواهند شد. ماموران ما می دانستند که افراد زیادی برای گرفتن عکس و امضا، به سمت هالند خواهند رفت. در نهایت جمعیت زیاد شد و ما از هالند خواستیم کلوپ را ترک کند. 

حمله شیث رضایی به امیرحسین صادقی 

امیرحسین صادقی شب گذشته در تلویزیون، صحبت های جنجالی در خصوص پرسپولیس و قراردادهای این تیم عنوان کرد که با واکنش برخی بازیکنان سابق پرسپولیس مواجه شد.

متن استوری های شیث رضایی به حدی تند است که در رسانه رسمی قابل انتشار نیست. به نظر می رسد این روزها دعوای استقلال و پرسپولیس از سطح هواداران دو تیم فراتر رفته و حالا که به خاطر برگزاری بازی ها پشت درهای بسته، امکان نشستن روی سکوها نیست و فضای رقابتی از سکو به فضای مجازی کشیده شده، بازیکنان سابق دو تیم هم به طرفداران سرخابی ها پیوسته اند و حتی گاهی جلوتر از هواداران، به یکدیگر حمله می کنند.

سرباز مضروب به کما رفت، سرپرست آلومینیوم بازداشت موقت شد

بازی حساس تیم های هوادار تهران و آلومینیوم اراک که به میزبانی اسلامشهر برگزار شد، با برتری 2-1 هوادار به پایان رسید. پایان این بازی با اتفاقات عجیبی همراه شد.

به گزارش طرفداری، درگیری هایی که پس از پایان بازی رقم خورد. اتفاقی تلخ را در پی داشت. یک سرباز نیروی انتظامی که توسط یکی از همراهان باشگاه آلومینیوم اراک مورد ضرب و شتم قرار گرفت، به کما رفت. شکری مسئول ورزشگاه اسلامشهر در همین خصوص به طرفداری گفت:

پس از مضروب شدن سرباز نیروی انتظامی توسط یکی از همراهان باشگاه آلومینیوم اراک، از من خواستند که به پاسگاه بروم و گزارش بدهم. در پی این اتفاق سرپرست باشگاه آلومینیوم ابتدا بازداشت موقت و ساعاتی بعد آزاد شد. خوشبختانه امروز (دوشنبه، 23 تیر) ساعت 10:30 صبح، سرباز نیروی انتظامی از کما خارج شده و حالش رو به بهبود است.

نظر شما