شناسهٔ خبر: 41326279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ادامه فشار به بخش بستری بیماران کرونایی در زنجان/ مشکل سی‌تی اسکن بیمارستان ولی‌عصر همان روز حل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر روند افزایشی بیماران بستری در مراکز درمانی گفت: این روند از حدود یک هفته تا 10 روز گذشته آغاز شده و فشار به بخش بستری ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

پرویز قزلباش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به رفع مشکل روی داده برای دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی‌عصر زنجان اظهار کرد: مشکل روی داده نرم‌افزاری بوده و همان روز رفع و در حال حاضر بیماران را پذیرش می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد خوانده نشدن نتیجه سی‌تی اسکن در خارج از محیط بیمارستان ولی‌عصر گفت: بعید نمی‌دانم چنین مطلبی درست باشد، چرا که این دستگاه چندین سال است که فعال است، هر چند باید موارد مطرح شده را به صورت موردی هم بررسی کرد و ما سعی می‌کنیم، امور را کنترل کنیم تا کارها درست انجام شود.

وی با تاکید بر پیگیری امور برای درست طی شدن روند امور افزود: بازهم هم روند بررسی خواهد شد تا از درست طی شدن روند، اطمینان حاصل شود.

دانشگاه در صورت نیاز از امکانات بخش خصوصی برای رفع نیاز بیماران استفاده می‌کند

 

قزلباش با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تلاش می‌کند از همه امکانات موجود در استان از جمله امکانات تهیه شده توسط بخش خصوصی استفاده کند، ادامه داد: دانشگاه در صورت نیاز از امکانات بخش خصوصی برای رفع نیاز بیماران استفاده می‌کند.
 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر روند افزایشی بیماران بستری در مراکز درمانی گفت: این روند از حدود یک هفته تا 10 روز گذشته آغاز شده و فشار به بخش بستری ادامه دارد.

همواره نگران افزایش بیمار بیش از ظرفیت امکانات موجود هستیم که نتیجه آن کاهش ارائه خدمات در بخش‌های دیگر خواهد بود

 

وی با ابراز نگرانی از روند افزایشی بیماران در بخش بستری افزود: ما همواره نگران افزایش بیمار بیش از ظرفیت امکانات موجود هستیم که نتیجه آن کاهش ارائه خدمات در بخش‌های دیگر خواهد بود، هر چند سعی بر مدیریت امور است، ولی احتمال خارج شدن امور از کنترل هم وجود دارد.

قزلباش در پاسخ به سوالی در مورد پاسخ دهی به سوالات مردم گفت: روش‌های مختلفی به صورت کشوری شامل 4030 و 190 و همچنین 330190 یا همان سامانه واحد دانشگاه هست که به سوالات پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/73004/ق

نظر شما