شناسهٔ خبر: 41325870 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محمود میرلوحی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک وظیفه انسانی است

صدف صمیمی

یک فعال سیاسی گفت: نوع بشر باید مدت طولانی با بیماری کرونا زندگی کند که مهم ترین راه زندگی سلامت در این دوران استفاده از ماسک است.

صاحب‌خبر -

محمود میرلوحی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با ضرورت استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: از آغاز پیدایش ویروس کرونا صحبت‌های مختلفی در مورد ویژگی‌ها و روش انتقال این ویروس مطرح شد که پس از چند وقت آن موارد تصحیح شدند، اما در این پنج ماه تجربه زیست با این ویروس، تمام کارشناسان و دانشمندان بهداشتی دنیا به عنوان مهم ترین توصیه گفته‌اند ماسک عاملی برای جلوگیری از شیوع کرونا است و این گذاره هرگز تکذیب  نشده است.

وی با اشاره به وظایف شهروندی افراد یک جامعه در راستای مبارزه با ویروس کرونا گفت: هرفردی که در این زمینه بی توجهی کند هم به خودش آسیب می‌زند و هم به خانواده و همسایه ها، و نوع بشر را در معرض آسیب  قرار می‌دهد. 

این فعال سیاسی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک وظیفه عقلی، منطقی، انسانی و اجتماعی است، با شرایطی که کشور ما دارد به خاطر  کمبود دارو و درمان و با وجود اینکه واکسن این بیماری هنوز یافت نشده است ؛ نوع بشر باید مدت طولانی با این بیماری زندگی کند. که مهم ترین راه زندگی سلامت در این دوران استفاده از ماسک است. 

انتهای پیام

نظر شما