شناسهٔ خبر: 41325824 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مقام یمنی: موشک بالستیک خود را در زمان مقرر رونمایی خواهیم کرد

معاون اداره تبلیغات یمن از دست یابی نیرو‌های مردمی یمن به موشک بالستیک جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های مردمی یمن از دستیابی به یک موشک بالستیک جدید خبر دادند.

بر این اساس، سرتیپ عبدالله بن عامر، معاون اداره تبلیغات یمن اعلام کرد: ما به گونه جدیدی از موشک بالستیک دست پیدا کرده ایم که در زمان مناسب از آن رونمایی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هم اینک رژیم سعودی زیر موشک‌های بالستیک ما قرار دارد. زمان عملیات‌ها و محدوده جغرافیایی علیه متجاوزان سعودی به پایان رسیده است. دشمن محاصره مردم یمن را تشدید کرده است و ما وظیفه داریم دشمن را با تسلیحات خود تحت فشار قرار دهیم.

گفتنی است بامداد دیروز  یگان‌های موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به جنایت دیروز رژیم سعودی در به شهادت رساندن ۱۱ زن و کودک یمنی در استان حجه، عملیات گسترده‌ای را علیه شماری از مواضع نظامی در عمق خاک عربستان انجام دادند.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن درباره این عملیات گفت: پهپاد‌های ما به تعدادی از تأسیسات نظامی عربستان در جیزان و نجران و عسیر حمله کردند. این عملیات در چارچوب پاسخ به جنایات دشمنان در استان «حجه»، محاصره مستمر یمن و همزمان با سالگرد جنایت «تنومه» صورت می‌گیرد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: در این عملیات آشیانه جنگنده‌ها، خوابگاه خلبانان و سامانه‌های پاتریوت در خمیس مشیط هدف قرار گرفته شد.

سریع اضافه کرد: موشک‌های بالستیک ما شماری از پایگاه‌های نظامی را در جیزان، نجران، عسیر و خمیس مشیط در ابها در هم کوبیدند. این عملیات با تعدادی از موشک‌های نقطه‌زن که هنوز از آن‌ها رونمایی نشده است و نیز با تعداد زیادی از پهپاد‌ها انجام شد.

او افزود: تأسیسات عظیم نفتی در منطقه صنعتی جیزان هدف حمله قرار گرفت و به لطف الهی حمله نیز دقیق بود.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در ادامه اعلام کرد: پادگان تداوین در مأرب نیز هنگام نشست شماری از فرماندهان نظامی سعودی به همراه مزدوران آنان هدف حمله قرار گرفت و این عملیات به کشته یا زخمی شدن ده‌ها نفر انجامید.

انتهای پیام/

نظر شما