شناسهٔ خبر: 41325807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آنتونیو کونته: ماندن یا رفتن من به رضایت اینتر بستگی دارد؛ با اشتیاق و ایمان به اینجا آمدم

نوید معصومی

کونته گفت فشار کار و انتظارات در ایتالیا بالاتر از انگلیس است و اریکسن باید این را بداند.

صاحب‌خبر -

دیدار دو تیم اینتر و تورینو از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا با پیروزی 3-1 نراتزوری به پایان رسید. آنها در ابتدا 1-0 عقب افتادند اما در نیمه دوم سه گل به ثمر رساندند. آنتونیو کونته پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

راستش من فکر می کنم ما بازی را خوب آغاز کردیم. بعد آن کرنر اتفاق افتاد. در آن لحظه یک اتفاق پیش آمد و ما گل خوردیم. آشفته شدن سمیر احساسی بود. او به ندرت اشتباه می کند. در مجموع من فکر می کنم ما کاملا به بازی مسلط بودیم. آن گل می توانست ما را آشفته کند و برای ما مشکل درست کند اما در زدن گل های خودمان خوب کار کردیم. نسبت به قبل خیلی غیرقابل پیش بینی تر شده ایم زیرا حالا با یک بازیکن بیشتر حمله می کنیم. وقتی تلاش می کنیم، باید به نتیجه برسیم و وقتی به نتیجه نرسیم من نا امید می شوم. ما اخیرا روی اتفاقات خاص بازی مجازات شده ایم اما در مسیر درستی هستیم: انجام بازی هجومی و تسلط در محوطه جریمه حریف. 

شایعات زیادی در مورد جدایی آنتونیو کونته از اینتر به گوش می رسد و از او سوال شد:

آیا آنتونیو کونته به قرارداد سه ساله خود با اینتر متعهد است؟

اینتر برای یک پروژه سه ساله با من تماس گرفت تا آنها را به جایگاهی که شایسته آن هستند، بازگردانم. طبیعی است که این به زمان نیاز دارد. من با اشتیاق بسیار زیادی به اینجا آمدم. ایمان داشتم. یک پروژه سه ساله را شروع کردم و قراردادم سه ساله است. بعد از آن اگر بخواهند قرارداد مرا تمدید می کنند. من خوشحالم. می دانم راه درازی در پیش است اما نمی خواهم زیاد در مرحله آغاز بمانم. 

وقتی همه از کار من راضی باشند (آنها این را گفته اند) و من فکر می کنم اکنون مهم همین است؛ بنابراین دلیلی برای جدایی نیست. اگر آنها از کار من راضی نباشند، لحظه ای درنگ نمی کنم و می روم. 

اریکسن در ترکیب اصلی قرار نمی گیرد. آیا کونته از فرم او راضی است؟

به تعادل نیاز است. او در حال پیشرفت است و می داند که به باشگاهی جاه طلب پیوسته که انتظارات زیادی از او می رود. انتظارات در ایتالیا بالا است. هر چه نام بزرگتری داشته باشید، مردم توقع بیشتری دارند. من در انگلیس کار کرده ام و شرایط آنجا لذتبخش تر است؛ آرام تر است. کریستین متعهد است و خوب کار می کند اما من باید برای صلاح اینتر، تصمیم گیری کنم. وقتی ترکیب را انتخاب می کنم، به چهره و نام بازیکنان توجه ندارم. از آنها می خواهم همینطور به کارشان ادامه دهند. تیم، روحیه فوق العاده ای دارد. گاهی آنها باید بیشتر به کیفیت خودشان باور داشته باشند. 

 

نظر شما